niedziela, 28 grudnia 2014

[TWITTER] 141020

[TWITTER] J-HOPE (141020)
콘서트 재밌었죠!!!?? 에헤헤 저도 재밌었습니다..! 보러와주신 모든 아미 여러분들 감사합니다 그리고 사랑해요 !!! 
Koncert był udany, prawda?? Eheheh ja też się dobrze bawiłem..! ARMYs, które przyszły, aby nas zobaczyć, dziękuję wam tak bardzo i kocham was!!!
트윗 멘션들을 보니 정말 뿌듯해지네요… 사랑해요ㅠㅠㅠ 더 열심히 할께요 ㅠ@ㅠ 아미사랑 평생 사랑
I czuję się tak zadowolony patrząc na nasze mentions... Kocham wasㅠㅠㅠ będziemy pracować ciężej ㅠ@ㅠKochamy ARMYs, na zawsze będziemy kochać
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


















[TWITTER] V (141020)
여러분 저희 첫 콘서트 보러와주셔서 감사하고 걱정 절대 안 시키게 아프지않고 건강챙기면서 열심히할게요 대신 아미분들도 똑같이 건강알죠~ 고마워요~ 
Dziękuję wszystkim za przyjście, aby zobaczyć nasz pierwszy koncert. Będę pracować ciężko i nie rozchoruję się. Nigdy nie pozwolę wam martwić się o moje zdrowie. Zamiast tego, ARMYs, wiecie, że powinniście uważać na swoje zdrowie również, prawda~? Dziękuję wam~
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


 


[TWITTER] JUNGKOOK (141020)
아미 여러분들 길 위에 함께 하겠습니다.
Wszystkie ARMYs, będą z wami w tej drodze, będziemy razem.
*Slogan pochodzi z akcji ARMYs z 3 dnia koncertu, a napis na nim to: "Będziemy z wami podczas tej podróży".
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

















[TWITTER] RAP MONSTER (141020)
3일동안 진짜 행복했어요~~!~ 약간 낮잠 자고 꿈 꾼 것처럼 지나갔네요. 저도 여러분을 느꼈으니 여러분도 절 느꼈기를.!
Byłem bardzo szczęśliwy przez ostatnie 3 dni~~!~ W pewnym sensie to minęło jak sen podczas drzemki. Czułem całą waszą pasję i mam nadzieję, że wy czuliście ją od nas.!
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz