poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TWITTER] 141119

[TWITTER] V (141119)
딩가딩가 디잉가~ 딩가딩가딩~ 

Dinga dinga diinga~ Dinga dinga ding

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] JIMIN (141119)
도리 도리 곰도리 윤기형 곰도리가 저 좋다고 막 쫓아와요 어쩌지

Miś miś pluszowy miś. Pluszowy miś Yoongi'ego hyung'a śledził mnie, mówiąc, że mnie lubi. Co powinienem zrobić

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] RAP MONSTER (141119)



@BTS_twt 지민아 조용히 해봐 지금 개복치 얘기하잖니 

@BTS_twt Jimin-ah, bądź cicho. Rozmawiamy teraz tutaj o 'sunfish'

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] JIMIN (141119)
@BTS_twt 오케이 개복치 얘기합시다ㅋㅋ
형이 하길래 해봤는데 왜이리 재미없어요
이렇게 빨리 죽는 친구는 오랜만이네 

@BTS_twt Ok, pogadajmy więc o tej grze keke
Grałem w to, bo hyung grał, ale ta gra jest taka nudna.
Minęło dużo czasu od kiedy widziałem, żeby w grze ktoś umierał tak szybko


cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland 
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] RAP MONSTER (141119)
암튼 그래서 개복치가 정말 그런 물고기인가 하고 찾아봤는데 그렇다네요. 앞으로 혹시 개복치를 보신다면 조심하시길. 절대 개복치를 놀라게 해선 안 돼 

Tak, czy owak sprawdziłem czy ta ryba naprawdę istnieje i to (zdjęcie) mówi, że tak. Od teraz, kiedy zdarzy się wam spotkać tą rybę, bądźcie ostrożni. Nigdy nie powinniście jej zaskakiwać.

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] JIMIN (141119)
몰라요 그냥 곰도리가 저 좋다고 그래요 아미 잘자요 빠이

Sam nie wiem. Pluszowy miś po prostu mówi, że mnie lubi. Śpijcie dobrze ARMYs, pa

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V + JIMIN (141119)
집으로 

idziemy do domu

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz