wtorek, 31 maja 2016

[TEKST PL/TŁUMACZENIE] 알아요 (I know) - RM & JK

Wiem, że kochasz mnie dziewczyno
Więc ja kocham ciebie
Wiem, że kochasz mnie chłopcze
Więc ja kocham ciebie
Dziękuję za bycie przy nas przez te trzy lata

Wiem, że kochasz mnie dziewczyno
Więc ja kocham ciebie
Wiem, że kochasz mnie chłopcze
Więc ja kocham ciebie
Nie ważnie kiedy
Zawsze będę przy tobie
Nie martw się o nic
Moja miłości

Wiem
Ten czerwony dywan położony przede mną jest krwawymi łzami kogoś, kto mnie kocha, dlatego musi być czerwony
Wiem
Tego dnia, gdy twój wzrok zatrzymał się na mnie
Coś, co nie może być zastąpione przez nic na świecie
Element dzielony tylko przeze mnie i przez ciebie

(Powiedz mi)
Jeśli mnie kochasz
(Powiedz mi)
Jeśli jesteś taki sam jak ja
By podziękować osobom, które kocham
Jedyną rzeczą, którą mogę zrobić

(Śpiewać dla ciebie)
Powiedzieć, że cię kocham
(Powiedzieć)
Też cię kocham
Śpiewać z całym moim sercem
Byś mógł usłyszeć mój głos

Wiem, że kochasz mnie dziewczyno
Więc ja kocham ciebie
Wiem, że kochasz mnie chłopcze
Więc ja kocham ciebie
Dziękuję za bycie przy nas przez te trzy lata

Wiem, że kochasz mnie dziewczyno
Więc ja kocham ciebie
Wiem, że kochasz mnie chłopcze
Więc ja kocham ciebie
Nie ważnie kiedy
Zawsze będę przy tobie
Nie martw się o nic
Moja miłości

Yoon @ Bangtan boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

3 komentarze:

  1. Według mnie dzisiaj naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. provide international express delivery services gui hang di nuoc ngoai

    OdpowiedzUsuń