piątek, 6 maja 2016

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Epilogue: Young Forever


Young Forever


Brakuje mi powietrza, kurtyna opada w dół
Mam zaćmiony umysł, gdy łykam powietrza
Zastanawiam się, czy dziś zawaliłem
Jakie były wyrazy twarzy fanów
Jednak cieszę się z tego kim teraz jestem
Kimś, kto może sprawić, że inni krzyczą z radości
Trzymam się mocno tych odczuć
Podczas gdy stoję na tej gorącej, pustej scenie

Podczas gdy stoję na tej gorącej, pustej scenie
Boję się pustki, nie wiem dlaczego
W środku, moje uczucia są skomplikowane
Żyć w kryzysie być-lub-umierać
Po prostu udaję, że mnie to nie obchodzi
To nie pierwszy raz gdy udaję, jestem z tym zaznajomiony
Próbuję to ukryć, ale nie potrafię
Gdy pusta scena staje się chłodniejsza
Obserwuję, jak miejsca pustoszeją

Pocieszam samego siebie
Powtarzam sobie, że nie ma idealnego świata
Powoli staję się coraz bardziej pusty
Ten wielki aplauz nie może wiecznie należeć do mnie
Bezwstydnie mówię sobie
Unieś swój głos, głośniej
Nawet gdy mówią, że nie ma fanów na zawsze
Nadal śpiewam
Chociaż dzisiaj chcę, żeby to trwało zawsze
Po prostu zawsze chcę być młody

Na zawsze jesteśmy młodzi
Jak latające płatki, wirujące w deszczu
Błąkający się po labiryncie życia
Na zawsze jesteśmy młodzi
Nawet gdy upadnę i się zranię
Nadal biegnę ku mojemu marzeniu

Na zawsze, zawsze, zawsze, zawsze
(Marzenie, nadzieja, walcz)
Na zawsze, zawsze, zawsze, zawsze jesteśmy młodzi
Na zawsze, zawsze, zawsze, zawsze
(Marzenie, nadzieja, walcz)
Na zawsze, zawsze, zawsze, zawsze jesteśmy młodzi

Na zawsze pozostaniemy młodzi
Jak latające płatki, wirujące w deszczu
Błąkający się po labiryncie życia
Na zawsze jesteśmy młodzi
Nawet gdy upadnę i się zranię
Nadal biegnę ku mojemu marzeniu


Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
Take Out With Full Credits!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz