czwartek, 4 września 2014

[WYWIAD] Queen Klara / LA BTS



[1] Cześć, Klara. Stałaś się bardzo popularna pośród fanów Bangtan Boys. Mieliśmy okazję zobaczyć cię w kilku epizodach American Hustle Life. Jaka była twoja rola, podczas ich pobytu w LA?

[ODP] Coolio i ja byliśmy ich mentorami, by stali się lepszymi raperami. Jak naprawdę pojąć kulturę rapu w US i to cała historia.

[2] Znałaś k-pop wcześniej, czy to był pierwszy raz, kiedy o nim słyszałaś?

[ODP] Tak, rzadko kiedy słucham mainstream'u.  Więc natknęłam się na azjatycki rap "chwilę temu". Na przykład kocham mongolski śpiew gardłowy. Jungkook śpiewał mi tak, kiedy się spotkaliśmy, co bardzo dużo mówi o jego wielkim talencie! Ale odbiegłam od odpowiedzi na pytanie. Słucham B.A.P i G-Dragon'a. Ale BTS jest oczywiście najlepsze!

[3] Jaka jest twoja opinia odnośnie takiego gatunku muzycznego?

[ODP] Kocham  to. Po pierwsze, ja bardzo kocham koreański, ten język jest bardzo seksowny, słyszalny w muzyce, jest jak prawdziwy narkotyk. Mają choreografię do kawałków, każdy detal jest dopracowany. Ale nie mówmy o modzie, to po prostu czysty styl.

[4] Brałaś udział w KCON'ie, kilka tygodni emu. Polubiłaś inne koreańskie zespoły? Spotkałaś BTS po koncercie na backstage'u ponownie?

[ODP] Pierwszego dnia, kiedy am byłam, przez chwilę widziałam się z fanami, a potem musiałam iść na zdjęcia... A tego dnia, kiedy grali BTS, jedynie ich widziałam i byli niesamowici, wtedy byłam na backstage'u, więc nie widziałam innych zespołów.

[5] Co myślisz o azjatyckiej kulturze? Chciałabyś odwiedzić jakieś azjatyckie państwa? Jeśli tak, opowiedz nam dlaczego. W każdym razie, mam nadzieję na wizytę w Korei w najbliższej przyszłości.

[ODP] Kocham azjatycką kulturę, ich historia, filozofia i sztuka są naprawdę fascynujące. Ale doceniam także inne aspekty, na przykład niesamowite jak każdy jest dla ciebie miły.

[6] Co z azjatyckimi potrawami? Miałaś szansę jakichś spróbować? Jeśli tak, polubiłaś je?

[ODP] Azjatyckie jedzenie generalnie jest niesamowite. Jest smaczne i zdrowe. Koreańskie BBQ jest absolutnie niesamowite, yummm co robią z mięsem. Kimchi jest świetne tak bardzo i jest bardzo zdrowe! Oczywiście koreańskie jedzenie jest bardzo ostre, więc zajęło trochę czasu, zanim się przyzwyczaiłam.

[7] Jak chłopcy zachowywali się, będąc blisko ciebie? Zanotowałaś jakieś różnice pomiędzy amerykańską i koreańską kulturą?

[ODP] Różnica jest duża, są bardzo miłymi i dobrymi chłopakami, wspaniałymi uczniami. Nigdy nie pili alkoholu, nie brali narkotyków, co jest bardzo częste u amerykańskich idoli, i co bardzo zmienia, wtedy seks i narkotyki odgrywają w ich życiu najważniejszą rolę i w końcu wszystko staje się takie puste. Myślę, że
chłopcy nie są bardzo prawdziwi, ale wierzę, że otworzymy ich bardziej. Ale mieli kilka razy szok odnośnie kultury, bądźcie pewni. :))))))

[8] Kto jest twoimm ulubionym członkiem i dlaczego? Mogłabyś scharakteryzować dla nas członków?

[ODP] Kocham ich wszystkich. Ale myślę, że najbardziej lubię Jimina, szybko nawiązaliśmy porozumienie.
RapMon jest bardzo inteligentny, ma super angielski i ponieważ był takim dobrym uczniem w szkole, ma bardzo szeroką wiedzę, na przykład wiedział gdzie leży Praga i wiele więcej. V jest niesamowity, nie boi się niczego, ten chłopak ma jaja i jest zabawny. J-Hope jest cool, towarzyski, mieliśmy wiele śmiechu z nim, Jiminem i Jungkookiem. Jungkook jest zabawny i bardzo utalentowany, na przykład śpiewał mi mongolską gardłową piosenkę i byłam pod wielkim wrażeniem. To samo odnośnie Jina i Sugi, są bardzo utalentowani, są najcichsi w zespole. Jimin jest utalentowany, charyzmatyczny i zabawny.

[9] Była wtedy bardzo duża bariera językowa? Wiemy, że tylko Rap Monster świetnie mówi po angielsku. Pokazali swoje umiejętności w języku angielskim? Nauczyłaś się jakichś koreańskich słów?

[ODP] Nauczyli się trochę i ja nauczyłam się dużo koreańskiego!!! Yay! Poza tym Rapmon albo tłumacze, tłumaczyli. I po pierwsze, znając się lepiej po prostu rozumiesz i się komunikujesz.

[10] Jaka jest twoja ulubiona piosenka od BTS? Co myślisz o comebacku z "DARK&WILD"?


[ODP] Dark & Wild jest na topie, mają przed sobą niesamowtią karierę. Nawet już teraz są wielkimi gwiazdami z KCON'u, mimo że nadal są uważani za rookies. Moją ulubioną jest 'We Are Bulletproof pt.2', 'N.O' i 'Beautiful'. I kilka z Dark & Wild.

[11] Chciałabyś współpracować z BTS znowu? Albo może będziesz mieć szansę pracować z innym k-
popowym zespołem.

[ODP] Definitywnie z nimi i innymi k-popowymi zespołami. Ale z nimi już zawsze będziemy przyjaciółmi, zawsze będą zajmować specjalne miejsce w moim sercu.

[12] Wiele ARMYs bardzo cię lubi. Jak się z tym czujesz?

[ODP] To niesamowite, miłość przychodzi z każdej strony i jest to dla mnie wyjątkowe. Dostałam emaile z Arabii, Azji, Ameryki Łacińskiej, Europy, Ameryki Północnej... zewsząd, moc ARMYs jest świetna! I nazywają mnie Queen Klara, co sprawiło, że kompletnie się w nich zakochałam, ale na serio KOCHAM wszystkie ARMYs i jestem wdzięczna za ich miłość. KOCHAM JE BARDZO <3 <3 <3 SARANGAHE ARMYs!

[13] Dziękujemy za twój czas. Życzymy ci wszystkiego dobrego w przyszłości. Jest coś, co chciałabyś powiedzieć naszym czytelnikom?

[ODP] Dziękuję wam, cała przyjemność po mojej stronie. Chcę powiedzieć na koniec: BTS BTS BTS!!! Dziękuję wam za waszą miłość i mamy nadzieję, że Dark & Wild uderzy wasze umysły. Kocham was, Klara.



© asianstyle / Translation: Yokka @Bangtan Boys Poland - Official Facebook Fanpage / First Page About 
Bangtan Boys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz