poniedziałek, 16 lutego 2015

[TŁUMACZENIE] JIMIN - BTS FESTA 2014 <''Mój profil BTS napisany przeze mnie''>

Cr: KLIK


,,Przysięgam pisać tylko prawdę’’.
Imię : Park Jimin
Miasto rodzinne : Busan
Powitanie : ,,Cześć. Jestem Jimin’’
Odpowiedzialny za : Taniec, wokal
Grupa krwi : A
Data urodzenia : 13 październik 1995
Ulubiona ksywka : Meotjaengi (T/N: ktoś cool)
Wzrost oraz waga : 315cm, 61kg
Specjalność : Eye smile
Ulubione zajęcie : Bicie innych
Nawyk : Bycie przywiązanym do Jeongukkie'a
-
Motto : ,,Próbujmy, dopóki nie możemy zrobić nic więcej’’.
Uroczy punkt Twojej osoby : Eye smile, dla mnie to jest głównie moja dolna część ciała
Trzy rzeczy, które lubię : Jeongukkie, występy, otrzymywanie zainteresowania
Trzy rzeczy, których nie lubię : V, Jin hyung, Suga hyung
Moje największe i ostatnie zainteresowanie : Filmy, ciuchy, ćwiczenia
Członek zespołu, który jest najbardziej do mnie podobny : Rap Monster, J-Hope (To jest coś, co łączy osobowości z tą dwójką -> Rap Monster "Jakkolwiek nasze osobowości są bliskie, mamy podobny gust." // J-Hope: "Jego jasna osobowość i głośność są podobne".)
Jestem najlepszy w… : Chciwości, by być w centrum
Zawsze wkładam największy wysiłek w… : Będę pracować ciężko cokolwiek robię i będę robił w przyszłości
Najlepszy film mojego życia : Najlepszym filmem mojego życia jest "Always" (Byłem naprawdę dotknięty nim.)
Piosenka, którą chcę Ci polecić :  Tori Kelly- "Paper Hearts"
O czym myślisz kiedy nie możesz zasnąć? : Dlaczego nie wiem jak spać, kiedy jestem śpiący i po co śpię? 
Twoje typowe zdjęcie i wideo: "Just One Day" MV w 1 minucie 23 sekundzie
Mój ranking w BTS : Rap Monster - "Jimin" - Jungkook - Jin - SUGA - J-hope - V
Myślę, że ocenię swój wygląd (100) na 100: Nikt nie mówił mi nic złego...
Miejsce na Twoim ciele do którego masz największe zaufanie? : Moje oczy
Pochwal samego siebie : Stałeś się naprawdę bezczelny. Kontynuuj życie będąc trochę bezczelny.
Mój cel : Stać się cool kolesiem.
-
Moja osobowość widziana oczami pozostałych członków
JIMIN: Jest bojaźliwy ㅋㅋㅋ Ma osobowość, przy której nienawidzi przegrywać. Posiada jasne uosobienie i lubi się uśmiechać. Czuje konkurencje z członkami zespołu i jest typem, który sporo użala się nad sobą. Wiele razy stracił swój hard i naprawdę lubi urocze rzeczy. 

Jin: Podchodzi do nas naprawdę uroczo. Jest jak ktoś atakowany przez szczeniaczka. Nie można odrzucić jego próśb, bo jest zbyt miły.

RM: Zasadniczo miły i łagodny. Jest bardzo taktowny. Nie jest tak nieśmiały, jak można o nim myśleć. Lubi ciuchy i styl (tak samo jak ja). Ale chociaż reaguje normalnie, wiele razy nie wie co się aktualnie dzieje. Jest dość uparty. To typ wysiłkowy.

Suga: Działa zgodnie ze słowami hyungów, nie ma osobowości, przez którą mógłby otrzymywać niechęć, wkłada dużo wysiłku w swoje życie. 

Ho-ho-hope, który wygląda najlepiej we wszechświecie: Jest miły, słucha swoich hyungów, bywa trochę chciwy, ma osobowość, gdzie chce być pewny, że robił swoją część i ma naprawdę dobrą osobowość, gdzie najbardziej lubi moją osobę i jego zaufanie względem mnie jest bardzo silne~~ ♥♥♥♥

Jeongguk: Jest typem wysiłkowym z potrójnymi cechami grupy krwi A, bojaźliwy, bezczelny i nienawidzi przegrywać

V: Uroczy. Tylko częstotliwość jego utraty nerwów jest nadmierna, jest przyjazny i to wiarygodny przyjaciel. Najczęściej rozmawiam z nim, a jeśli mam jakieś obawy, jest moim kumplem i mówię mu to pierwszemu. 


Trans: Hopie @ Bangtan Boys Poland


     © TAKE OUT WITH FULL CREDITS

3 komentarze:

  1. Trzy rzeczy których nie lubię: V, Jin hyung, Suga hyung XDDDDD Padłam XD Ale ogółem myślę że Jimin jest super ekstra fajnym kolesiem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WZROST 315CM? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam "rzeczy", których nie lubi, to serio nie wiedziałam czy zacząć się śmiać, czy zacząć się zastanawiać OCOCHODZI XD

    OdpowiedzUsuń