niedziela, 12 kwietnia 2015

[TŁUMACZENIE] J-HOPE - BTS FESTA 2014 <''Mój profil BTS napisany przeze mnie''>



"Obiecuję że napiszę tylko i wyłącznie prawdę"
Imię: Jung Hoseok (J-Hope)
Miasto rodzinne: Gwangju
Powitanie: "Hej! Jestem twoją nadzieją, konnichiwa BTS no J-Hope desu" [trans. dzień dobry, jestem J-Hope z BTS], nihao wo shi J-Hope" [trans. Hej, nazywam się J-Hope].
Odpowiedzialny za: taniec i rap + dawanie nadziei
Grupa krwi: nieśmiałe A
 Urodziny: 1994.02.18
Ulubione ksywki: Hopie, Hosikie, king wang zzang, dobrze-wyglądający Hope
Wzrost oraz waga: 218 cm, 218 kg
Specjalność: Dawanie miłości, przepełnianie nadzieją.
Zainteresowania: Aprecjacja muzyczna, oglądanie wystaw sklepowych.
Nawyk: Spanie z ramionami podniesionymi o tak ---> (pokazane na obrazku)
Motto: Nie przekładajmy rzeczy które mamy zrobić dzisiaj, na jutro. \@-@/
Uroczy punkt twojej osoby: Lśniący uśmiech, śmiałe aegyo, pozytywna aura.
 Rzeczy, które lubię (trzy rzeczy): Jedzenie, Park Jimin'a, muzykę
 Rzeczy, których nie lubię (trzy rzeczy): uderzanie mojej głowy, gdy ktoś mi nie oddaje mojej własności, imbir --> rzygam...
Moje największe ostatnie zainteresowania: Ciuchy... @-@, dbanie o siebie, cera
Członek zespołu, który jest najbardziej do mnie podobny: Park Jimin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Jestem najlepszy w...: Różnorodności tanecznej (Taniec komiczny...ㅎㅎ)
 Zawsze wkładam największy wysiłek w...: Rapowanie... ㅠ.ㅠ
Najlepszy cel do dokuczania w twoim życiu: Park Jimin
 Piosenka, którą chcę Ci polecić: BTS - 'Boy in Luv'
 O czym myślisz, gdy nie możesz zasnąć?: Myślę o zostaniu bogiem.
Twoje typowe zdjęcie i wideo: Główne tytułowe zdjęcie dla 'Boy in Luv'
 Mój ranking w BTS: Rap Monster > Suga > Jin > J-Hope > Jimin (wykreślone) Taehyung (V) > Jeongguk > Jiminㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Myślę że ocenię swój wygląd (100) na 100
Miejsce na Twoim ciele, którego jesteś najpewniejszy?: Nos
Pochwal samego siebie: Twój stały, niekończący się wysiłek i umysł który cieszy się tym momentem, oba są dobre.
Mój cel: Zostać piosenkarzem, artystą, gwiazdą, która jest rozpoznawana przez wszystkich.

Moja osobowość widziana oczami innych członków:
J-Hope: Ktoś z piękną osobowością, która zawsze jest jasna. Miły, dobrze traktuje innych, dobrze się opiekuję innymi, daje miłość dongsaengom oraz jest lojalny wobec hyungów.
Jin: Dziecko dające nadzieję. Każdy może być szczęśliwy, jeśli jest z nim. Możesz nawet śmiać się z śmieszności.
V: To jest koncepcja. Lubi wszystkim przeszkadzać. On zawsze mi przeszkadza. Ale jego wesoła i pozytywna osobowość jest prawdziwa. Ja też nie mam odpowiedzi na to, hyung.
RM: Dobrze próbuje rzeczy. Zastanawiam się, czy on w ogóle ma podmiotowość. W rzeczywistości nie jest on taki pełen nadziei, jak mógłby się wydawać. Najbardziej może on polegać na mnie, jak i na Jin hyung'u. Jest on osobą która wie co robić i czego nie robić.
Jeongguk: Jest naprawdę dobry w robieniu pompek. Mimo, że jest pełen nadziei, czasami jest bardzo mroczny. Ale nadal lubię go, ponieważ jest wesoły.
Suga: Potrafi on uszczęśliwić ludzi wokół. Jest on pełen miłości. Nigdy się nie złości i jest delikatny.
Jimin: Lubi dokuczać i bawić się z młodszym rodzeństwem. Ma najweselszą i najmilszą osobowość ze wszystkich członków zespołu, ale okazjonalnie ma nieoczekiwaną zmianę osobowości.


Źródło
Tłumaczenie: HareHyung @ Bangtan boys Poland
Korekta i publikacja: Yoon @ Bangtan boys Poland
     © TAKE OUT WITH FULL CREDITS

6 komentarzy:

  1. Chyba pomyliłyście się przy wzroście i wadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyliłyśmy się, J-Hope sam tak żartobliwie napisał, przecież można to zobaczyć na zdjęciu.

      Usuń
  2. Jak przeczytalam "Specjalnosc: Dawanie" to nie moglam przestac sie smiac. xD
    Moja nadzieja kochana. Dzieki za tlumaczenie. 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Doczekałam sie :D dziekuje ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się taka fajna i doceniona, że ludzie dziękują mi za tłumaczenie. :")
    Aż się łezka w oku kręci.
    -Hare

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tłumaczenie <3<3 :D

    OdpowiedzUsuń