wtorek, 20 października 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Outro: Propose

Outro: Propose

Oh.. Oh yeah~
Dam Ci to
Chociaż to było trochę niezręczne, chcę dać Ci to wszystko.
Dam Ci to
Dla mnie- tego, który czasem płacze i się śmieje, to tylko Ty,
Dla Ciebie

Ten moment, kiedy pierwszy raz Cię zobaczyłem
Z krótkimi włosami i pięknym szkolnym mundurkiem
Pamiętam tylko ten obraz
Nie możesz gdziekolwiek pójść
Musisz tylko też na mnie spojrzeć

Nie wiem dlaczego moje serce takie jest
Ja tylko zawsze o Tobie myślę
Skomponuję melodię i piosenkę
I zaśpiewam ją dla Ciebie

(dobre dla Ciebie)
Mam tylko Ciebie
(dobre dla Ciebie)
Nawet jeśli jestem daleko
Zawsze bądź po mojej stronie, oh kochanie
(dobrze dla Ciebie)
Jesteś dla mnie wszystkim
(dobre dla Ciebie)
Nawet jeśli nadejdzie trudne jutro
Chwyć mnie za rękę

Oh.. Oh yeah~
Dam Ci to
Chociaż to było trochę niezręczne, chcę dać Ci to wszystko.
Dam Ci to
Dla mnie- tego, który czasem płacze i się śmieje, to tylko Ty,
Dla Ciebie

(dobre dla Ciebie)
Oh.. yeah, yeah~

Trans. Nesty @ Bangtan Boys Poland 

© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz