środa, 28 października 2015

[TWITTER] 151027

[TWITTER] V 151027

#김태형의음악추천
#Losingyou

#RekomendacjaMuzycznaKimTaehyunga
#Losingyou

cr. @ BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Rap Monster 151027
엄니가 호크룩스 디스하심

Mama zdissowała mojego Horkruksa

Rozmowa:
Mama: Nie przezięb się, ubieraj się ciepło.
Mama: Widziałam wczoraj twoje zdjęcia w drodze na Jeju i z powrotem. Ładnie się ubierasz, ale torba ci nie pasowała. Każdy fan pytał co jest w tej torbie. Czy dusza Namjoona w niej była.
RM: kkkkkkk
RM: Torba??
RM: Nie pasuje??
Mama: Tak. Zero smaku. Jest niemile widziana.
RM: Jest dla mnie wygodna....mamo...
RM: ok…


cr. @ BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Rap Monster 151027

엄니.. 기사사진 일일이 찾아보지 마세여.. ..

Mamo... nie patrz na każde moje nowe zdjęcie... po prostu nie...

cr. @ BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V 151027

#어때 #보고있나rmusic

#IJak #WidziszToRMusic

Rozmowa:
V: Mamo
V: Maaamooo
Mama: Tak~~ synu
V: Co sądzisz o mojej modzie
V’s mum: Jakiej modzie
V: O tym co noszę
V: Na przykład w wiadomościach (artykułach)
V: Czy teraz mnie googlujesz
Mama: Synu ~~ Twój tata wrócił do domu pijany i bardzo dużo gada
Mama: Synu ~~ Mama uważa że to osobowość masz ładną


cr. @ BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz