wtorek, 17 listopada 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Never Mind

Biegnę, patrząc jedynie naprzód
Bez szansy na rozejrzenie się dookoła mnie
W pewnym momencie stałem się dumą mojej rodziny
I w pewnym stopniu osiągnąłem sukces
Nagle pojawia się myśl
Na temat okresu dojrzewania
Wówczas byłem młody i nic mnie nie przerażało
Kilka porażek, to naprawdę było nic

Rzeczy które się zmieniły, mój wzrost który się zwiększył od tamtego czasu
I w porównaniu do tamtego okresu, stałem się dojrzalszy
Piwnica w Namsa-dong, to studio
Mój beat przeszedł całą drogę aż do Apgujeong, źródła młodości

Każdy wokół mnie mówił - nie wychylaj się,
Jeśli będziesz się wymądrzał i myślał, że będziesz robić muzykę
Zniszczysz swój dom*
Od tamtej pory nie obchodziło mnie to, bez względu na to co inni mówili
Żyłem tylko dla moich zainteresowań i pasji

Z twojego punktu widzenia jak miewam się teraz?
Z twojego punktu widzenia jaki jestem?
To, o co chcę spytać ludzi, którzy modlili się żebym to spieprzył
Czy wyglądam na takiego co zniszczył swój dom, dupki?

Nie obchodzi mnie to,
Pieprzyć to
Tak jak mawiałem sto razy dziennie: "nie martwcie sie o mnie",
Mogę doznać porażek, błędów i schylić swą głowę
Nadal jesteśmy młodzi i niedojrzali, zwiążmy wszystkie swoje problemy

Mech na pewno urośnie na kamieniu, który się nie toczy
Jeśli wiesz, że nie możesz zawrócić, teraz możesz wygrać nad tymi wszystkimi błędami
Nieważne
To nie łatwe, ale wygraweruj to na swej piersi
Jeśli czujesz, że masz się rozpaść, stąpaj mocniej, dzieciaku

Dawaj
Nieważne
Nieważne
Nieważne jak ciernista jest droga, biegnij

Nieważne
Nieważne
Na świecie jest wiele rzeczy, którym nie możesz zaradzić

Lepiej
Nieważne
Nieważne
Jeśli czujesz, że masz się rozpaść, stąpaj mocniej, dzieciaku

Nieważne
Nieważne
Jesteśmy zbyt młodzi i niedojrzali by się poddać, dzieciaku

Jeśli czujesz, że masz się rozpaść, stąpaj mocniej, dzieciaku
Jeśli czujesz, że masz się rozpaść, stąpaj mocniej, dzieciaku


*Zniszczyć swój dom - tutaj w kontekście przynieść wstyd swojej rodzinie

Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

1 komentarz:

  1. Masakra, po raz pierwszy popłakałam się w czasie piosenki ;_;
    jak mu musiało być ciężko

    OdpowiedzUsuń