poniedziałek, 9 listopada 2015

[TWITTER] 151107

[TWITTER] Jungkook 151107

멋진 주셔서 감사합니다..! 우와아아아

Dziękuję za danie nam fajnej nagrody..! Oohwahhh

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Suga 151107

댄스로 상대방의 기썬을 제압해~!! 고마워요 아미 하트뿅뿅 사랑해 아미이이이이이!!!

Zdominować swoich przeciwników tańcem~!! Dziękuje ARMYs. Serce bije, bije. Kocham Was ARMYYYYY!!!

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[TWITTER] Jin 151107



(Tłumaczenie wideo: Dziękuję za danie nam tej nagrody! Będę ciężko pracował nad tańcem.)

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
https://twitter.com/BTS_twt/status/662986173711671296



[TWITTER] Jimin 151107

그동안 열심히 춤췄던거 보상받는 기분이에요 고마워요 여러분이 주셨어요
#‎JIMIN
#‎멜론뮤직어워드

Uczucie po odebraniu nagrody, pracowaliśmy nad tańcem naprawdę ciężko cały ten czas. Dziękuje wszystkim, którzy dali nam tę nagrodę.
#JIMIN
#‎MelOnMusicAward

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


 



[TWITTER] V 151107

그동안 노력한게 너무 빛이된거같아서 엄청 기분좋아요 아미가 우리곁에 항상있다는거에 너무좋구요 그냥 다좋아요 감사합니다😊

Czuję się naprawdę dobrze, bo wydaję mi się, że wysiłki wszystkich, tamte chwile stał się światłem. Ponadto, jestem naprawdę szczęśliwy, że ARMYs zawsze są po naszej stronie, a wszystko po prostu wszystko jest naprawdę dobre. Dziękuje 😊

(Tłumaczenie wideo: Dziękuje! Kocham Was! Dziękuje! Dziękuje!)

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
https://twitter.com/BTS_twt/status/662986713753587712



[TWITTER] J-Hope 151107

정말 감사합니다! 그래도 담당이라고 서로서로 도와가며 열심히 연습하고 그랬는데 이렇게 값진 결과를 받을 있어서 정말 감사하네요 여러분들 덕분입니다 열심히 하겠습니다!
Dziękuję bardzo! Odkąd jestem jestem liderem tańca (powiedziałem), że wszyscy będą pomagać sobie nawzajem i trenować pilnie, tak aby móc otrzymać cenny rezultat, taki jak ten, jestem bardzo wdzięczny. To wszystko dzięki wszystkim. Będę pracować ciężej!

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
https://twitter.com/BTS_twt/status/662991732133392385



[TWITTER] Rap Monster 151107

고마워요 아미 항상 감사한 마음이에요.
자세한 마음은 이따 공카로 남길게요~! Thank you.

Dziękuje ARMYs, zawsze jestem wdzięczny. Później zostawię szczegółową (realcje), jak się czuję na fancafe~! Dziękuje.

cr. BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


 



[TWITTER] 151107

cr. BTS_twt





[TWITTER] 151107

A.R.M.Y😍
#‎JIMIN
#‎jk

cr. BTS_twt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz