niedziela, 22 listopada 2015

[TWITTER] 151112

[TWITTER] Rap Monster 151112

Warm On A Cold Night 그건데 음악도 짱임#RMusic

Warm On A Cold Night jest dobra, bo muzyka Honne jest najlepsza #RMusic

cr. BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Suga 151112

다들 수고 많으셨습니다. -SUGA-

Wszyscy pracowaliście ciężko. -SUGA-

(T/N: Najprawdopodobniej chodzi o egzaminy na studia, które miały dzisiaj miejsce w Korei.)

cr. BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 151112 (usunięty tweet)

동생아 축하하는데 피똥은 그렇다..

Gratulacje dla mojej młodszej siostry, ale myślę, że ona "zrobiła trochę krwistych kup"..


Tłumaczenie wiadomości:
Siostra:
Looloolooloo~~~~
Angielski na poziomie pierwszego miejsca
Jestem dumną młodszą siostrą brata
Teraz mogę się chwalić

Rap Monster:
Oo jak to się stało?
To godne pochwały
Warto było wczoraj zadzwonić
Miałaś wystarczająco dużo czasu?

Siostra:
kekekekekekekekeke dzięki^^
Nie chciałam robić wstydu Bangtanom
Więc uczyłam się jakbym robiła krwiste kupy 

(T/N): To nie oznacza dosłownie 'krwistych kup' tylko to jak ona ciężko pracowała ucząc się do egzaminów. (XD)

cr. BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Rap Monster 151112 (usunięty tweet)

남준인데요.. 태형이 동생 아니에요.. 했다. 그거 닮아서 그런 거지. 자랑해줬으니까 이거 보면 기프티콘이나 하나 보내. 수험생들 오늘 모두 #‎수고하심

ach, tu Namjoon.... A nie Taehyung... dobrze się spisałaś. To dlatego, że jesteś do mnie podobna. Ponieważ Cię chwaliłem,wyślij mi kupon gdy to przeczytasz. Piszący testy, wszyscy dziś #‎ciężkopracowaliście

cr. BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 151112

혹시나 동생 이미지를 위해 지울게요. 모든 수험생 분들 고생 많이 하셨습니다. 날씨 추우니 모쪼록 따뜻히 입고 다니세요

Usunąłem tweeta (chodzi o tweet ze screenem rozmowy z siostrą) w trosce o wizerunek mojej młodszej siostry. Wszyscy zdający egzaminy, pracowaliście naprawdę ciężko. Proszę, ubierzcie się tak ciepło jak możecie, bo na dworze jest zimno

cr. BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Jin 151112

수능 보셨나요?
저희도 화이팅하고 있답니다
#Jin
#JIMIN

Czy egzaminy wstępne na studia dobrze Wam poszły?
My również pracowaliśmy ciężko
#Jin
#JIMIN

cr. BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz