poniedziałek, 7 września 2015

Eat Jin 150906

Jedziemy  z tą wędzoną kaczką, jedliśmy to w dormie, nawet nie wiemy, kiedy została  zrobiona i doprawiona szczypiorkiem.

Kaczka jest uwędzona.
Jest to jedzenie, które jest tanie i będzie gotowe po samym podgrzaniu. 

To jest stara kuchnia, nie widzieliśmy jej więcej od naszej przeprowadzki.
Zejdź mi z oczu.

Piaskowy sos do węgorza, tak naprawdę dostałem od właściciela restauracji przed moim domem.

Galaxy S4,który zginął po kąpieli  w wodzie..Teraz używam lodowego telefonu, dzisiaj wieczorem zatęskniłem za tobą.
Galaxy, wróć.


Dlaczego się śmieję? 
Te zdjęcie zostało zrobione tak dawno, że nie pamiętam.

Robię to i tamto, to dla Ciebie do przyjęcia, ża marynuję szczypiorek.

Spójrz na mięśnie moich ramion, dziewczyny prawdopodobnie zakochują się we mnie.

?????????????? Jimin zrobił kilka naprawdę szczegółowych zdjęć dla mnie.

Alpaka je trawę.

Alpaka udaje przystojnego podczas jedzenia trawy 2.

Szczypiorek jest gotowy po wymieszaniu go  rękami. 

Dlaczego się uśmiecham? Jestem teraz w złym nastroju.
Obserwowaliście to wzdłuż i było dobrze, aż do teraz, prawda? To bardzo proste.
Nie ma tu niczego do naśladowania, ale..

Zgodnie z oczekiwaniami, gotuję wędzone jedzenie.

Czemu...?  To wydaję się, jakby było kilka mięsięcy temu, co jest powodem tego, że moje ciało wygląda o wiele lepiej?
Jestem nawet zbyt przystojny.

Moja mama zawsze powtarzała mi, kiedy byłem młody 'Jesteś przystojny, jesteś przystojny'.
Wygląda na to, że moja mam nigdy nie kłamała. Słowa mojej mamy to prawda

To miłe, że moja twarz jest przystojna, ale omlet zgodnie z oczekiwaniami jest serowym omletem.
Nie bądź skąpy z serem. Dalej, po prostu dorzuć trochę sera, tak Rap Mon nie wie, dorzuć trochę sera.
Ach,tak dlaczego te dzieci mnie nie wesprą  i śpią.

Pierwsze danie,które zrobił dla mnie tata to omlet. 
Kiedy byłem w szkole podstawowej, prawdopodobnie robiłem to dla mojego taty, jako przekąske do picia.
Pamiętam jak był ze mnie dumny  i dał mi 10,000 wonów kieszonkowego. 
To pewnie dlatego pamiętam tylko jak w kółko robiłem omlety.
Zastanawiam się, czy to od tego czasu...  mój tata przestał jeść omlety


Nie wiem co to jest, ale myślę, że to była koncepcja gotowania obiema rękami.
Teraz po kilku miesiącach, zastanawiam się dlaczego to zrobiłem...


Największa miska rodzaju garnka/słoika.. Jestem w środku dekorowania, to wygląda ładnie


Powiedziałeś, że miska wygląda jakby była przekrzywiona? 
Dopiero co to zobaczyłeś. 
To zdjęcie było zrobione zanim to się obróciło. 
Tak. To się przechyliło i spadło.
To pewnie dlatego pamiętam, jak straciłem do tego sympatię i tego nie dodałem.
Ten zdjęcie  przypomina mi o książce dla dzieci 'Brzydkie Kaczątko'.


Chciałem powiedzieć, że to wygląda apetycznie, ponieważ zrobił to przystojny Kim Seokjin, ale będąc szczerym , to jest po prostu dobre.
To naprawdę nie wpływa na apetyt.

Łysy Super Mario
Gotowanie wędzonego jedzenia.
Zanurzcie to w jakimś sosie musztardowym i zjedzcie.
Doprawiony szczypiorek jest pyszny, ale jest też bardziej uciążliwy niż myślałem.


Chwila, w której nie wiem czy udostępnić Eat Jin..
Kim Seokjin pracuje bardzo ciężko jedząc tak, żeby pokazać jakie to było dobre.

Kto jest właścicielem tej ręki?
Osoby, które to odgadną są naszymi  prawdziwymi Armys.
Dziś wieczorem wszyscy jedliśmy wędzoną kaczkę na kolację.

To wygląda, jakbym strzelał laserami z oczu.
Minęło kilka miesięcy od kiedy pisałem post.. To jest trudne.
To było naprawdę zabawne, ale szkoda, że nie pamiętam dobrze tej sytuacji. (szloch)
W każdym razie, ja z przed kilku miesięcy wygląda naprawdę ładnie.
Sadzę, że zrobiłem sobie dietę na kilka miesięcy, ponieważ moje ciało wygląda o wiele lepiej niż teraz...
Moja twarz też była przystojna, minęło trochę czasu odkąd spojrzałem w lustro i straciełem pewność siebie.
Więc, nie lekceważ tego NONO
Przystojny Kim Seokjin, koniec.

cr. @BTS_twt
Nesty @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz