sobota, 5 grudnia 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Butterfly



Nie myśl o niczym
Nic nie mów, nawet słowa
Po prostu się do mnie uśmiechnij

Nadal nie mogę w to uwierzyć
To wszystko wydaje się być snem
Nie próbuj zniknąć

Czy to prawda, czy to prawda
Ty, ty
Jesteś tak piękna, boję się
Nieprawda, nieprawda
Ty, ty

Czy zostanisz u mego boku?
Czy możesz mi to obiecać?
Jeśli puszczę twoją dłoń, odlecisz w dal i się rozlecisz
Boję się, boję się tego

Czy zatrzymasz czas?
Jeśli ta chwila minie
Zupełnie jakby nie miała miejsca
Boję się, boję się że cię stracę

Motyl, jak motyl
Zupełnie jak motyl, motyl
Motyl, jak motyl
Zupełnie jak motyl, motyl

Jesteś zupełnie jak motyl
Patrzę ukradkiem z daleka; czy stracę cię, gdy dotkniemy swoich dłoni?
Lśnisz w tej głębokiej ciemności, która jest efektem motyla
Twój blask mnie dotyka, od razu zapominam o rzeczywistości

To niczym wiatr, który delikatnie mnie owiewa
To jak kurz, który delikatnie dryfuje razem z nim
Jesteś tam, ale z jakiegoś powodu nie mogę cię dosięgnąć
Stop
Ty, która jesteś niczym sen, jesteś odległym dla mnie motylem

Nieprawda, nieprawda
Ty, ty

Czy zostanisz u mego boku?
Czy możesz mi to obiecać?
Jeśli puszczę twoją dłoń, odlecisz w dal i się rozlecisz
Boję się, boję się tego

Czy zatrzymasz czas?
Jeśli ta chwila minie
Zupełnie jakby nie miała miejsca
Boję się, boję się że cię stracę

Małe kawałki z mojego serca ściekające w ciemność,
Zduszony dźwięk
Nie wiem czy to jawa czy sen
Moja kafko na wybrzeżu*
Nie wchodź do tamtego lasu
Nadal niszczysz moje serce

Chciałem po prostu wyparować
Moją miłość, która będzie trwać wiecznie
Ona cała jest dla ciebie za darmo, skarbie

Czy zostaniesz u mego boku?
Czy możesz mi to obiecać?
Jeśli puszczę twoją dłoń, odlecisz w dal i się rozlecisz
Boję się, boję się tego

Czy zatrzymasz czas?
Jeśli ta chwila minie
Zupełnie jakby nie miała miejsca
Boję się, boję się że cię stracę

Motyl, jak motyl
Zupełnie jak motyl, motyl
Motyl, jak motyl
Zupełnie jak motyl, motyl

*Nawiązanie do książki Haruki Murakamiego "Kafka na wybrzeżu"

Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz