sobota, 12 grudnia 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Ma City



Gdziekolwiek żyję
Gdziekolwiek żyjesz

Biegnę od dłuższego czasu
I znów biegnę od dłuższego czasu
Yeah, będę jeździł i umrę
W moim mieście

Nie wiem co powiedzieć
Nawet jeśli umrę, nie będę w stanie mówić
Nawet jeśli dałbyś mi setki tysięcy dolarów aby żyć gdziekolwiek indziej, ah, nie, dziękuję
Ilsan to tam, gdzie chcę być pochowany gdy umrę
To miasto kwiatu, miasto Mona
La festa i the Western Dome z czasów kiedy byłem nastolatkiem
Akademia Hungok , która podniosła mnie w młodości
Najbardziej harmonijne miejsce na świecie uh
Natura i miasto, budynki i kwiaty uh
Ja, ten który lubi Ilsan Lake Park bardziej niż rzekę Han
Nawet jeśli jesteśmy mali, przytulasz mnie tak ciepło
Kiedy czuję się jakbym zapomniał o samym sobie
W tym miejscu znajduję starą stronę siebie
Pamiętam wszystko, nawet Twój zapach
Jesteś moim latem, jesienią, zimą i każdą wiosną

Hej, otwarte morze w Busan
Powiedz la la la la la
Pod błękitnym niebem, ta linia nieba
Powiedz la la la la la
Ahjaedeul*, podnieście swoje ręce
Ahjimae* także, falujcie swoimi rękoma
Chodźcie do mojego miasta

Chodź do mojego miasta
Mam nadzieję, że Ci się spodoba
Wiesz jak się bawić
To miasto, które mnie podniosło

Tak kochanie, to moje miasto
Miasto
Witaj w moim mieście

Biegnę od dłuższego czasu
I znów biegnę od dłuższego czasu
Yeah, będę jeździł i umrę
W moim mieście, mieście
Moje miasto, moje miasto, yeah

Jestem z południowego Jeollado w Gwangju kochanie
Kiedy moje stopy poniosą mnie w góry to aż na szczyt Mundeung
Moje życie jest gorące, to ciepło południa
Nie ma czegoś takiego jak łamanie prawa z powodu napiętej atmosfery
Wsiadam do samochodu (Kia), włączam silnik jak szalony bounce
Przez jeden taniec, bycie piosenkarzem stało się moim wielkim marzeniem
Teraz na przeciwko rzeczywistości, skaczę na scenie
Próbowałem, byłem pełen pasji
Jestem Gwangju hoshik**, naród ośmiu prowincji przygotowuje się
Jeśli chcesz się ze mną zobaczyć, spotkajmy się o 7
Niech każdy wybierze numer, 062-518

Hej, otwarte morze w Busan
Powiedz la la la la la
Pod błękitnym niebem, ta linia nieba
Powiedz la la la la la
Ahjaedeul, podnieście swoje ręce
Ahjimae także, falujcie swoimi rękoma
Chodźcie do mojego miasta

Chodź do mojego miasta
Mam nadzieję, że Ci się spodoba
Wiesz jak się bawić
To miasto, które mnie podniosło

Tak kochanie, to moje miasto
Miasto
Witaj w moim mieście

Urodziłem się w Daegu, wychowałem się w Daegu
To trochę trudne przechodzić transfuzję krwi
Niebieska krew wewnątrz mojego ciała
Ten drań, w każdym albumie
Wspomina o Daegu
I nie zapowiada się, żeby mu się to znudziło
Możesz tak myśleć, ale
Jestem D-Boy, to prawda, jestem D-Boy
Szczerze mówiąc, w Daegu
Nie ma nic czym można się chwalić
Moje narodziny są
Samo to jest powodem do dumy Daegu
Prawda? Ah, oczywiście
Nie ma się czym chwalić, ale mogę być dumny, prawda?
Ayo, jestem najbardziej udanym facetem, który urodził się w Daegu
Będziesz słyszał tego typu rzeczy, posłuchaj teraz uważnie
Jestem powodem do dumy Daegu, nowym pokoleniem, nowym wiatrem
Przeszłością Daegu, ale także jego teraźniejszością i przyszłością

Chodź do mojego miasta
Mam nadzieję, że Ci się spodoba
Wiesz jak się bawić
To miasto, które mnie podniosło

Tak kochanie, to moje miasto
Miasto
Witaj w moim mieście

Biegnę od dłuższego czasu
I znów biegnę od dłuższego czasu
Yeah, będę jeździł i umrę
W moim mieście, mieście
Moje miasto, moje miasto, yeah

La la la la la la la la
La la la la la la la la
Gdziekolwiek żyję, gdziekolwiek jestem
Moje miasto, miasto
Moje miasto, moje miasto, yeah yeah


*Ahjaedeul i Ahjimae to Ahjussi i Ahjuma w dialekcie satoori, czyli mężczyźni i kobiety w średnim/podeszłym wieku
** Członkowie i sam J-Hope czasami mówią tak na niego


Trans. Jirin @ Bangtan Boys Poland
TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz