sobota, 5 grudnia 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] 고엽

고엽 (Fallen Leave)


Jak liść, który jest niesiony dalej
Moja słaba miłość kruszeje
Twoje serce wciąż tylko odpływa
Nie mogę cię złapać
Nie mogę cię dłużej zatrzymać

Ten zagrożony liść patrzy na nas
Jeśli dotknę go, spadnie, jakby został pokruszony
Więc tylko na niego patrzę
Ekspresje i słowa, które nagle stały się zimne
Moje związki próchnieją
Puste jak jesienne niebo
Wielka różnica w porównaniu z przedtem
Noc jest nawet jeszcze bardziej martwa dzisiaj
Żyła oblepiona do szczytu gałęzi
To łamiące, koniec nadszedł, uschnięty liść
Piosenka w moim sercu
Proszę, nie spadnij
Proszę, nie spadnij, mój uschnięty liściu

Chcę ciebie, która patrzy w moje oczy
Chcę ciebie, która chce mnie
Proszę, nie spadnij
Proszę, nie próbuj uschnąć
Nigdy, nigdy nie spadnij
Proszę, nie odchodź daleko

Kochanie, dziewczyno, nie mogę cię puścić
Kochanie, dziewczyno, nie mogę sobie ciebie odpuścić
Jak spadające liście
Jak liście, ta miłość
Nigdy, nigdy nie spadnie
Rozkłada się

Jak te wszystkie liście spadają
To, co wyglądało, jakby miał trwać wiecznie, nagle odpływa
Jesteś moją piątą porą roku
Nawet jeśli chcę cię zobaczyć, nie mogę
Widzieć, wciąż jesteś przejrzysta dla mnie
Moje serce nie chce, jednak idę
Moja chciwość jest powieszona element po elemencie, jak pranie
Jasne wspomnienia wciąż na mnie spadają
Moja miłość chce lecieć, ale spada
Nawet jeśli jesteśmy blisko, moje oczy odpływają
To mnie dobija
W moich wspomnieniach, staję się młody

Nigdy, nigdy nie spadnij
Nigdy, nigdy nie spadnij

Chcę ciebie, która patrzy w moje oczy
Chcę ciebie, która chce mnie
Proszę, nie spadnij
Proszę, nie próbuj uschnąć
Nigdy, nigdy nie spadnij
Proszę, nie odchodź daleko

Dlaczego nie mogę sobie ciebie odpuścić
Trzymając się gnijących wspomnień
Czy to chciwe? Próbuję poprawiać pory roku
Poprawiać je

To spala się w płomieniach
Wszystko było piękne
Jednak teraz jest uschnięte
Liście spadają jak łzy
Wiatr wieje, a one odlatują cały dzień
Nadchodzi deszcz i łamie
Nawet ostatni liść

Chcę ciebie, która patrzy w moje oczy
Chcę ciebie, która chce mnie
Proszę, nie spadnij
Proszę, nie próbuj uschnąć
Nigdy, nigdy nie spadnij
Proszę, nie odchodź daleko

Kochanie, dziewczyno, nie mogę cię puścić
Kochanie, dziewczyno, nie mogę sobie ciebie odpuścić
Jak spadające liście
Jak liście, ta miłość
Nigdy, nigdy nie spadnie
Rozkłada się

Nigdy, nigdy nie spadnij
Nigdy, nigdy nie spadnij

Yoon @ Bangtan Boys Poland


© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz