sobota, 5 grudnia 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] I love you (cover)


I love you

Jesteśmy zbyt różni
Dobrze to wiesz 
Nie jesteśmy w stanie zrozumieć 
Swoich realiów 

"Nie rozumiem"
"Nie pamiętam"
Słowa zawsze będą tylko słowami 
Nie oczekuję ich 

Kocham cię 
Kocham cię 
Kocham cię 
Kocham cię 
Kocham cię 
Dla twojego ciepłego dotyku 

Jesteśmy zbyt różni
Dobrze to wiesz 
Nie jesteśmy w stanie zrozumieć 
Swoich blizn

Słowa nie wyjdą
Nie posłucha 
Moje serce nie będzie
Wzruszone jak serce 

Kocham cię, kocham cię 
Kocham cię, kocham cię 
Kocham cię, kocham cię 
Dla twojego ciepłego dotyku

Kocham cię, kocham cię 
(Co myślisz? Co mówisz?)
Kocham cię, kocham cię 
(Pokaż mi swoje uczucia, nie mam sposobu, by wiedzieć)
Kocham cię, kocham cię 
(Nieważne jak bardzo próbuję cię wypchnąć, nawet jeśli spalam wszystkie swoje uczucia)
(Nie mogę tego zrobić. Muszę być w tobie zakochany)
Kocham cię, kocham cię 
Dla twojego ciepłego dotyku 

Proszę, trzymaj mnie
Proszę, złap mnie

Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz