środa, 17 czerwca 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] CirRom Talk (Skit)







To mv, było niesamowite.

Noszenie białej koszuli i czerwonego krawatu -

To nie pasuje hyung, huh?

Hej, dzwonek zadzwonił -  idziemy!

Ah, dlaczego tak się zachowujesz tylko dlatego, że dzwonek zadzwonił? (Dlaczego taki jesteś, no we!) (Jin hyung właśnie przyszedł!) (Po prostu ucieknijmy stąd, ucieknijmy!) (Ucieknijmy raz!)

Rap Monster: Ta, więc zacząłem produkować tą piosenkę od razu po usłyszeniu jej! (Oh, naprawdę~)

Suga: Ten Suga-nim także zaczął rapować po usłyszeniu jej~ (To dokładnie ta sama!) (To wszystko to samo~)

Rap Monster: Więc podczas słuchania Fly, co robił nasz Hope-y Hope? (Co robiłeś?)

J-Hope: W przeciwieństwie do wszystkich, którzy rapują, ćwiczyłem taniec! (Oczywiście, że tak!) (Racja~) (Oh, naturalne umiejętności taneczne?) Założę się, że Jimin robił to samo!

Jimin: Oczywiście! Nie ma już nikogo, kto marzyłby o tańczeniu? (Nie ma nikogo!) (Nikt, idź sobie!) (Nie ma tańczenia!)

Taehyung, jakie było twoje marzenie?

V: Grałem na saksofonie przez trzy lata. (Ale dlaczego nie robisz tego więcej?) Ah…ponieważ moje usta bolały (Twoje usta bolały?) (Ta, twoje usta musiały boleć.) (Jesteś naprawdę hipokrytą) (Twoje usta musiały naprawdę boleć.) (Masz genialne usta..) (Moje serce boli [gdy to słyszę]).

Rap Monster: Nasz Jin hyung, co robiłeś?

Jin: Ja? Ja, jak mój tata, opuściłem dom o 7:00 i wróciłem o 18:00 i zjadł cokolwiek moja żona by mi ugotowała. (Oh~) (Oh, naprawdę?) (Ta, też to lubię najbardziej!) (Jaki jest użytek hiphopu? To jest najlepsze~) (Ale nie możesz tak po prostu odrzucić hip hopu, hyung!) (Porzuciłeś hip hop tak chłodno!) (Nie obrażaj mojego taty!) (Dlaczego go porzucasz?) (Nie, nie obrażaj mojego taty!)

Jungkook, jakie było twoje marzenie?

Jungkook: Ja? Ah…nie pamiętam tego dobrze…

Nauczyciel: Bachory! Co wy robicie, nie idziecie do klasy? (Teraz pójdziemy, pójdziemy!(Przepraszam!) (Widzicie, mówiłem, że powinniśmy iść!)

trans cr; Christie @ BTS-TRANS
Yoon @ Bangtan boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


2 komentarze:

  1. Nie jestem pewna, ale chyba lepiej zwrócić uwagę jeśli można ^^
    Taehyung, jakie było twoje marzenie? >to mówi Suga, więc myślę, że warto byłoby to zaznaczyć.
    Nasz Jin hyung, co robiłeś? > czy tego przypadkiem nie mówi również Suga, a nie Rap Monster?
    Tak, czy inaczej dziękuję za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tlumaczyłam wg gotowego tekstu, nie ze słuchu, stąd mógł wkraść się błąd ^^

      Usuń