piątek, 5 czerwca 2015

[TWITTER] 150601

[TWITTER] V 150601
으때?
Co sądzicie? (chodzi o jego cover "Hug me")
cr: @BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] V 150601
안아줄꺼야?
Kto chce mnie przytulić?
cr: @BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Jungkook 150601
밥 잘 챙겨드세요. 새벽의 선물 pt.1
Nie omijajcie żadnego posiłku. Prezentacja zmierzchu pt.1
(Piosenka którą śpiewa to Zion.T "Eat", a linijki to:
"W takich chwilach włącz tą piosenkę
Doceniaj ją jak kawałek czekolady
Bądź pewna, że jesz, nawet gdy jesteś zmęczona
Wtedy skomplementuję cię później, zrobię to
Bądź pewna, że jesz")
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] J-Hope 150601
안아줘 곡 다들 잘 들으셨나요?? 바쁜 스케줄 속에서도 열정을 가지고 같이 해보자고 뷔가 말을 해서 저도 참여하게 되었는데요 어떻게 들으셨을지는 잘 모르겠지만 여러분들에게 힐링이 되는 곡이었으면 좋겠네요 !!!!!!!
Czy wszyscy słyszeliście piosenkę "Hug me"?? Pomimo naszego zapełnionego grafiku, V zaproponował aby zaśpiewać tą piosenkę z pasją, więc wziąłem udział i nie wiem jak ją odebraliście, ale mam nadzieję że będzie lecznicza dla każdego z was!!!!!
비록 춤으로 음악을 접하고 시작해서 부족한 점은 많지만 음악에 대한 열정은 누구보다 많아서 앞으로 관심 가져주시고 재밌게 지켜봐주세요 더 좋은 곡 좋은 모습 보여드리는 방탄소년단 제이홉이 되겠습니다 사랑해요 !! 우리존재 화이팅!!
Mimo, że wiele mi brakuje, bo przygodę z muzyką zaczynałem od tańca, mam więcej pasji co do muzyki niż ktokolwiek inny, więc mam nadzieję że zainteresujecie się i będziecie mnie obserwować. Stanę się J-Hope'm z BTS, który pokazuje lepsze piosenki i lepszą stronę siebie. Kocham was!! Nasza egzystencja fighting!!!!!!
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Rap Monster 150601
멤버들 주려고 엄청 쇼핑해따. ‪#‎에센스인스킨‬ ‪#‎헤라옴므‬
Zrobiłem duże zakupy, by podarować prezenty członkom zespołu‪#‎ESSENCEINSKIN‬ ‪#‎HERAHOMME‬
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz