środa, 17 czerwca 2015

[TŁUMACZENIE/TEKST PL] Coffee



Kochanie, jesteś niczym Karmelowe Macchiato
Wciąż czuję Twój słodki smak na mych ustach
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę.

Dziewczyno, wreszcie zadebiutowałem, to wystarczy, prawda?
Założyłem się ze światem o to, że odniosę sukces
Pamiętasz moje oczy, które śmiały się, przybierając kształt pół-księżyców tylko przy Tobie?
Dziś taki widok jest częstszy, bo sprawia, że fanki są mną bardziej zainteresowane
Oh i muszę przyznać, że nie pijam już Macchiato
Wiesz dobrze, że przez Ciebie zacząłem pić Americano
Kiedy jeszcze byliśmy parą, zastanawiałem się jak określić smak tej kawy
Ale jego gorzkawy posmak i zimno porównałbym bardziej do pustki, którą po sobie zostawiłaś, dziewczyno
Ale jeśli musiałbym znowu przyzwyczajać się do tego wszystkiego,
Wolałbym wybrać igranie z ogniem, którego konsekwencją byłoby żałowanie,
bezuczuciowe obietnice, niezliczona ilość pomyłek i inne negatywne rzeczy,
Oraz rany zadane niewypowiedzianymi słowami
Szklanka pełna wspomnień staje się coraz bardziej gorzka im więcej z niej piję
Ale chyba wiem, czemu wciąż to piję
I dlaczego zasmuca mnie fakt, że nie tylko ja żyję w ten sposób?

Kochanie, jesteś niczym Karmelowe Macchiato
Wciąż czuję Twój słodki smak na mych ustach
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę.
Kochanie, byłaś cieplejsza niż Latte
Pamiętasz te uczucie, tę luźną atmosferę między nami?
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę.

Mam nadzieję, że będziesz spała dobrze dzisiejszej nocy
Nasze pierwsze smsy i rozmowy telefoniczne były pełne niezręcznych momentów
Dlaczego przygryzałem paznokcie w oczekiwaniu na naszą pierwszą randkę?
Dlaczego tak bardzo się tym stresowałem?
Z biegiem czasu staliśmy się czymś więcej
Za pomocą tych ważnych słów wyznaliśmy sobie uczucia
Nasza pierwsza randka była słodka niczym Karmelowe Macchiato
Gdziekolwiek byśmy nie poszli, byliśmy nierozłączni
Ale z biegiem czasu te uczucia stawały się słabsze, niczym aromat espresso
Bez fizycznego powodu, odczuwam ból gdzieś tam w środku
Jak tak sobie myślę, było nam całkiem dobrze razem
Ale nasze rozstanie było gorzkie niczym Americano
Moje wspomnienia wciąż krążą wokół tej kawiarnii

Kochanie, jesteś niczym karmelowe macchiato
Wciąż czuję Twój słodki smak na mych ustach
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę.
Kochanie, byłaś cieplejsza niż Latte
Pamiętasz te uczucie, tę luźną atmosferę między nami?
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę.


Te czasy, w których niemal cały czas byłem odurzony Twoim zapachem
Pamiętam jak postanowiliśmy zerwać mimo obiecywania wspólnej przyszłości
Kiedy tak piję miętową kawę, za którą przepadałaś,
Myślę o Tobie i mam ochotę zawrócić czas
Od tego wszystkiego minęło dużo czasu, ale ostatnio częściej zdarza mi się za Tobą tęsknić
Ciekawe czemu?

Kochanie, jesteś niczym Karmelowe Macchiato
Wciąż czuję Twój słodki smak na mych ustach
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę
(Oh nie nie nie)
Kochanie, byłaś cieplejsza niż Latte
Pamiętasz te uczucie, tę luźną atmosferę między nami?
Kochanie, nawet tej nocy o Tobie myślę.

Eng trans: @HITTsubs
Polskie: Fall @ Bangtan boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz