czwartek, 25 czerwca 2015

[TWITTER] 150615

[TWITTER] Suga 150615

새벽 작업할때 마다 좋은 음악을 만드는게 정말 힘이 드는 작업이구나 라는 생각이 든다 앞으로 좋은 음악 많이 들려드릴께요 들려드릴 음악이 너무나 많아요 -SUGA-

Zawsze gdy pracuję nad piosenkami w środku nocy, nachodzi mnie myśl, że robienie dobrej muzyki jest trudne. W przyszłości pokażę więcej dobrej muzyki. Jest tak wiele utworów które chcę, żebyście usłyszeli. -SUGA-

cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Suga 150615

언제 어디서 음악을 시작했는지 기억이 안났는데 어제 곡작업하면서 진짜 어릴때 써놨던 라인이 생각이 났다 몇살이였는지 기억도 안나는데 오랜만에 설레고 두근거렸다

Nie pamiętam kiedy lub gdzie zacząłem z muzyką, ale pracując wczoraj nad piosenkami, przypomniałem sobie tekst który napisałem gdy byłem naprawdę młody. Nawet nie pamiętam ile miałem wtedy lat, ale moje serce czuło, jakby kołysało się i biło od nowa po dłuższym czasie.

Trans cr; Hyejin @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Suga 150615

가족과 여러분들 앞에서 떳떳하고 싶어서 음악에 몰두했을지도 모른다 그럴지 언정 할줄아는게 이것밖에 없고 많은 사람들에게 음악을 들려주면서 기쁨을 주는게 너무 행복하다 내가 그렇게 느꼈던 어릴적 생각이 나면서

Możliwe, że bardziej wkręciłem się w muzykę, aby dumnie stanąć przed moją rodziną i fanami. Ale jedyna rzecz, którą umiem zrobić i która czyni mnie szczęśliwą to fakt, że daję szczęście wielu ludziom, gdy słyszą moją muzykę. Gdy tak o tym myślę, czułem się tak gdy byłem młodszy.

내가 만족하고 끝날 음악들이였으면 자리에 없었겠지 많은 사람들을 만족시키는 음악이 얼마나 어렵고 힘든 작업인지 알다가도 모르겠다

Gdyby robienie muzyki było tylko wkładaniem w to całego mojego serca, prawdopodobnie nie byłbym teraz w tym miejscu. Wiedząc jak ciężko i męcząco jest robić muzykę która podoba się innym sprawia, że czasami jestem bliski zrozumienia, a czasami nie wiem nic.

Trans cr; Hyejin @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Suga 150615

나왔어도 진작에 남준이랑 같이 나왔어야 믹스테잎은 내가 자신에게 만족을 못해서 미룬거고 앨범이고 믹스테잎이고 닥치는대로 작업하고 있지만 아직도 만족을 못하겠다 어설프게 할거면 안하느니 못하니까

Mixtape, który miał być wydany wcześniej, razem z mixtapem Namjoona gdyby i ten miał się ukazać, ale nie byłem zadowolony z siebie więc odrzuciłem to w kąt i mimo, że pracuję z czymkolwiek co zostanie mi podane, czy to album czy mixtape, nadal nie czuję się zadowolony. Nie mogę tego zrobić, bo jest to zrobione zbyt niechlujnie.

Trans cr; Hyejin @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Suga 150615

오래전 기억을 더듬으며 곡을 쓰면서 육년전 집떠나오면서 했던 생각이 문뜩 떠올랐다 친구고 가족이고 주위를 안보고 달려온 같다 인간관계는 남일이 된지 오래고 멤버와 여러분들 빼면 부질없게 같다

Gdy pisałem piosenki patrząc wstecz na stare wspomnienia, nagle przypomniałem sobie o myślach które miałem, gdy opuszczałem dom 6 lat temu. Czuję, że pobiegłem naprzód bez zwracania uwagi na moje otoczenie, czy byli to znajomi czy rodzina. Minęło sporo czasu odkąd ludzkie relacje stały się biznesem kogoś innego i mam wrażenie, że gdybym wyjął z mojego życia członków zespołu i wszystkich fanów, to byłoby to bezużyteczne życie.*

*Chodzi o to, że Yoongi dawno nie poznał nikogo nowego; jakby nowe znajomości były dla wszystkich, tylko nie dla niego

Trans cr; Hyejin @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Suga 150615

이런 이야기는 음악으로 들려드리고 싶었는데 능력의 한계가 느껴지니 별이야기 다하는 같다 그냥 오랫동안 안지지치고 달리고 싶다 십년이고 이십년이고

Chcę ukazać te historie poprzez muzykę, ale mam wrażenie że moje umiejętności mają swój limit, czuję się jakbym nic nie przekazywał. Chcę po prostu biec naprzód przed długi czas, bez zmęczenia. Nieważne czy przez 10 czy 20 lat.

모든사람이 우리와 나를 좋아할순 없겠지만 그런사람들마저 우리를 좋아하게끔 바득바득 이악물면서 다같이 달려왔으니 높게 올라가야지 손뻗어도 닿지 못하게

Mimo, że nie każdy może lubić nas i mnie, my wszyscy biegliśmy naprzód zaciskając zęby, aby także i ci ludzie nas polubili, więc musimy wzbić się wyżej, do miejsca poza zasięgiem nawet, gdy wyciągniesz w jego stronę rękę.

Trans cr; Hyejin @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Suga 150615

그냥 우리 오래오래 지치지말고 함께 해요 우린 십년이고 이십년이고 안지칠테니

Po prostu bądźmy razem przez długi, długi czas i nie męczmy się, nawet jeśli minie 10 czy 20 lat.

어디에서도 털어놨던 이야기를 들어주셔서 감사해요 그럼 이만 안녕

Dziękuję wam za wysłuchanie historii, którą nie mogłem podzielić się nigdzie indziej. A teraz, cześć.

Trans cr; Hyejin @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Jimin 150615

다녀올게요 #‎JIMIN

Bezpiecznie polecimy i wrócimy #JIMIN

cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

 



[TWITTER] 150615

i don't give a shit.
#BTS
#Gloss

cr: @bts_bighit




[TWITTER] Rap Monster 150615

두잇두잇츄!

Do it do it chu!

cr: @BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Jimin 150615

박전정김흐ㅓㅎ헣ㄹ
#‎Jd

Park-Jeon-Jung-Kim heuohhhoh
#Jd

cr: @BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

 
 


[TWITTER] Jimin 150615

#‎Jimin .......

T/N: Jimin zrobił literówkę (napisał #‎Jd zamiast #Jimin) i poprawił ją w nowym tweecie XD


cr: @BTS_twt
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz