czwartek, 16 lipca 2015

[RELACJA] 1st Showcase in Europe - Sztokholm (140729)

[SHOWCASE Sztokholm 140629] Relacja od Moniki:

BTS zaśpiewalo najpierw No more dream i We are bulletproof pt. 2 po czym sie oficjalnie przywitali. Ich angielski (szczególnie J-Hope i Jimina) był przesmieszny xD RapMon trzymał to jednak jakoś w ryzach xD Kookie, V i Suga zebrali taki krzyk ze dowiedziałam sie po co wcześniej jakiś facet sprzedawał zatyczki do uszu potem puścili filmik jak BTS przygotowywało sie do Showcase, RapMon był oczywiście MC i odwiedzał poszczególnych członków w przygotowaniach. Pierwszy był Jimin i Jin którzy uczyli sie angielskiego, zaczęli rozmawiać w stylu: Yeah man, whassup? xD wtedy RapMon spytał czy wiedza ze bedą mieli tłumacza. Jin i Jimin spojrzeli na siebie, wyrzucili książkę i wyszli z pokoju xD potem V i Kookie przeglądali w sieci informacje o Sztokholmie i przygotowywali sie do quizu który miał być potem. V nie chciał sie podzielić z RapMonem i uroczo przycisnal IPad do siebie xD na końcu byli J-Hope i Suga którzy ćwiczyli "swag" J-Hope robił freestyle a Suga robił wokół niego gangsterskie pozy xD po filmiku chłopcy wrócili przebrani w mundurki z Haruman (a szkoda bo Jimin wyglądał tak cholernie dobrze w koszulce bez ramion *-*). Wszedł tez na scenę MC i tłumacz. Chłopcy mieli wziąć z tablicy (na której wcześniej fani przyklejali swoje prośby) każdy po jednej karteczce. Był mały problem bo w większości nie rozumieli napisów po angielsku xD Najpierw był V, który wziął kartkę dziewczyny która miała urodziny i prosiła o zaśpiewania jej Happy Birthday. Zanim V zaśpiewał to swoim przepięknym głosem(przekręcając jej imię Felippa na wszystkie możliwe sposoby xD) BTS odśpiewało jeszcze Congratulations. Szczęściara xD Suga miał zarapowac kawałek Satoori Rap. Tłum oszalał xD Jin wziął aegyo. Reszta BTS zakryla oczy i sie odwróciła xD RapMon powiedział ze nie chcą na to patrzeć. MC stwierdził ze moze oni nie ale cała sala jak najbardziej ^^ Jin zrobił odgłos pieska poczym V rzucił mu w plecy ręcznikiem xD Kookie wylosowal bodajże (Jezu, mam nadzieje ze sie nie mylę xD) czy lubi Szwecję, odpowiedział ze tak. Krótko i na temat xD RapMon zrobił freestyle rap o Szwecji po angielsku co było po prostu NIE SA MO WI TE (jak mozna mieć taki talent? O.o) i zakończył go słowem "whore" bo tak mu sie zrymowalo xD Suga zakryl usta w oburzeniu a RapMonowi było chyba trochę wstyd xD Jimin wziął: Czy znasz jakieś szwedzkie słowa? Ale nie mógł tego przeczytać po angielsku wiec poprosił o pomoc RapMona który westchnął i przeczytał reszcie xD Jimin powiedzial ze oczywiscie: Jag saknar dig czyli tęsknię za tobą i Jag älskar dig czyli kocham cie z uroczym akcentem. J-Hope dostał pytanie czy on sie wogole kiedykolwiek złości. reszta BTS sie roześmiala xD powiedział po koreański ze oczywiscie i zaczął krzyczeć i sie "wkurzac" udając ze bije V a potem kopie wszystkich członków xD wyglądało to komicznie bo jak to Hopie robił to z uśmiechem na ustach xD Bangtan było zażenowanie xD potem wylosowali 3 numery ( każdy dostawał los przed wejściem do sali) i trzy dziewczyny weszły na scenę. Jedna z nich wygladała jakby miała zemdleć, aż Jimin jak schodziła spytał "Are you okay?" i sie zasmial xD wszystkie dostały IPady i miały robić bit do muzyki. Najpierw freestylowal RapMon, potem Suga. Dziewczyny dostały IPady w prezencie! Suga powiedział ze początek był dobry ale wszystko sie załamalo pod koniec xD potem był quiz o Szwecji, wygrał JungKook z trzema punktami. Jedyny RapMon miał 0 xD Kiedy padło pytanie jak poruszają sie ludzie po Sztokholmie, oprócz samochodów, autobusów, metra i tramwaju Jimin powiedział ze rowerami, RapMon ze helikopterami (lol) a V: ummmm... Just fly? xD i zrobił pantomimę lotu wygrał Jin który powiedział statek (chodziło o łódkę ale MC mu zaliczył). Kookie jako zwycięzca mógł wylosować jeszcze jedna karteczke. Dziewczyna dostała róże, podpisany album a Kookie zaśpiewał jej piosenkę klęcząc *-* potem było Haruman, Attack on Bangtan (sala oszalała xD). Powiedzieli ze to ostatnia piosenka ale oczywiscie było to tylko fałszywe zejście. Zeszło ze sceny, cała sala zaczęła skandowac BTS i tupać nogami. Kiedy weszli z powrotem RapMon powiedział ze słyszał nas w garderobie i jest naprawdę wdzięczny. Na koniec byl Boy in Luv, fanchant był ogluszajacy. Jimin miał jakieś problemy z koszula i podczas swojej kwestii po prostu podciągnął ja trochę do góry i włożył w spodnie, nie muszę mowić jaka była relacja sali xD no i to był koniec. podczas całego showcase V cały czas uśmiechał sie pięknie i dopiero wtedy docenilam jak on jest cholernie przystojny xD to samo tyczy sie Jimina. Jak obserwowałam go na scenie to wyróżniał sie w dobrym sensie. Te ramionka xD przepraszam, fangirl moment... Na początku nawiązałam tez kontakt wzrokowy na dosłownie sekundę z Kookiem a moja siostra z RapMonem. Serce mi stanęło xD ale dla mnie najważniejsza cześć była juz po występie, czyli High 5. Kazali nam sie ustawić w kolejce(tym co mieli bransoletki od High 5 oczywiscie) i za mniej więcej 15 minut wyszło BTS. Wszystko szło szybko i sprawnie, ja w głowie juz miałam przygotowane co powiem: Jesteście tacy utalentowani, Dziękuje ze nas zauważyliście itp. Ale moj mózg wyłączył sie całkowicie gdy stanęłam przy J-Hope. Ja nawet nie jestem takim wielkim fangirlem ale to była sytuacja w której nie mozna opanować uczuć. Dzielił nas tylko stół. J-Hope był uśmiechnięty od ucha do ucha, jego twarz była tak nierealna i jakaś taka większa niż sobie wyobrażałam xD przybilam mu piątkę a on powiedział: Yaaaaa (fanki wiedza o jakie Yaaaa chodzi jeśli mówimy o J-Hope xD nawet jak to pisze to słyszę ten głos), nice bling bling xD myśle ze mówił o mojej czapce, haha xD potem dodał "nice hair" i moje serce zmiękło totalnie, ten cholerny bias ruiner. Potem nieśmiało czekał na mnie Jimin (cały czas mamrotalam I love you po tysiąc razy do każdego z nich xD z mojego mózgu została sieczka). I powiem jeszcze raz: jeśli ktos wciąż uważa ze Jimin jest brzydki to znaczy ze nie widział go na żywo. Co za ciacho *-* potem był RapMon... Moja siostra, której RM jest biasem, wykrzusila przede mną I love you, a on odpowiedział: Yeah, me too i sie uśmiechnął ja zaczęłam przebierać rekami jak pięciolatek i przybilam mu piątkę dwa razy aż sie zasmial xD Odwracam głowę a tu Kookie! o boziulku... Był trochę pochylony, patrzył mi w oczy, lekko sie uśmiechał i miał wystawiona jedna rękę w przeciwieństwie do pozostałych którzy przebijali "podwójnie". Mojawewnętrzna noona zemdlała xD potem był Jin ( na którego ja zareagowalam: Oh Jin, I love you! bo wciąż byłam przytłoczona spojrzeniem Kookiego. Moja siostra wciąż sie ze mnie za to nabija xD). Jin ma naprawde małą twarz i był niezle spocony, krople potu mu spływaly po twarzy i wiecie co? Wyglądał jak cholerny charakter anime. Nie żartuje. Jakby go narysowali. Juz wiem czemu jest visualem. A potem Suga. Nie wiem jak to przeżyłam, nie wiem... Moja najwieksza miłość przed moimi oczami. Zabrakło mi języka w gębie. Przybilam mu piątkę ale nie ruszyłam sie z miejsca. Wiedząc ze to moja jedyna w życiu szansa jakoś wykrzusilam: I love you so much! xD Suga sie uśmiechnął. Do mnie. Serio. V czekał na mnie bo wciąż byłam pochłonięta Sugą xD Przybił mi pożądną piątkę, cały czas uśmiechając sie jak anioł, a potem pomachał. Juz wiem czemu V ma tak dużo fanów. Naprawde traktował wszystkich z sercem i był przemiły. No i to był koniec, na miękkich nogach, śmiejąc sie jak wariatki odeszlam z siostra. To był zdecydowanie najlepszy dzien w moim zyciu. A highlightem był odebrany po showcasie limitowanej edycji podpisany przez całe BTS plakat który wygrałam wcześniej. My life is complete. Nie planowałam, ale jakimś cudem napisałam tu cała powieść xD przepraszam z góry adminki za to ale pomyślałam ze każdego interesuje co innego wiec napisałam wszystko co pamietam. Ach, i na showcasie byli tez KSpazzing, znani youtuberzy, fani BTS i razem z siostra zrobiliśmy sobie z nimi zdjęcia ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz