poniedziałek, 27 lipca 2015

[TWITTER] 150726

[TWITTER] Rap Monster 150726

퉁퉁이 #김데일리

Toong Toong-ie #KimCodzienny

cr. @ BTS_twt
Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT


[TWITTER] Rap Monster 150726

젊은 날의 객기

Młoda odwaga dnia

Tekst:
"Jezioro" RM
Do szczytu pamięci, zwiniętej w kwadrat
Jezioro spada, kropla po kropli

Czas zmókł
Doszczętnie zmókł

Przemierzam Alaskę mojej pamięci
Kim jestem?

Każdy moment staje się przeszłością
Tak samo jak przyszłość

Mimo że wiesz, żałujesz, wahasz się, boisz
Życie niczym horror

Jezioro nigdy nie umiera.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT






[TWITTER] Rap Monster 150726

제가 1 전에 마니 들은 노래래여

Rok temu to była piosenka, której słuchałem bardzo często

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT





[TWITTER] J-Hope 150726

문득 춤 생각이나서 영상들을 찾아보다가 옛날 광주에서 춤이란게 뭔지를 알려준 형님들 영상을 찾았다 옛날에도 멋졌는데 시간이 지나도 멋지다
아 한국가면 다시 스트릿 춤을 공부를 해봐야겠다
피 끓는 영상이다 http://youtu.be/3-sX1-_xcWw


Nagle pomyślałem o tańcu, więc zacząłem oglądać filmiki. Przeglądając tak znalazłem filmik moich hyungnim'ów, którzy w przeszłości, w Gwangju, pokazali mi czym jest taniec. Wtedy byli świetni, a teraz, gdy czas przeminął nadal tacy są.
Gdy wrócę do Korei powinienem na nowo pouczyć się street dance.
To jest filmik, który sprawił, że moja krew wrze: http://youtu.be/3-sX1-_xcWw

cr. @ BTS_twt
Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz