poniedziałek, 24 listopada 2014

PAMIĘTNIK JIMINA Z PODRÓŻY ~ JAPONIA

Wow, ludzie... muszę być naprawdę kiepski, jeśli chodzi o używanie komputera. Załadowanie tych zdjęć zajęło mi godzinę...
Ale mimo wszystko, dla was wszystkich, cieszyło mnie ładowanie tych zdjęć hahahaha
Ok, ok, zacznijmy natychmiast z wycieczką do Japonii
Jednakże, musicie zrozumieć, że nie ma tam zbyt wiele poza jedzeniem kekeke
No to od początku, jedziemy



Yup, od razu po przybyciu do Japonii, wyruszyliśmy na poszukiwania jedzenia, kiedy nadal byliśmy jeszcze w opuchniętym stanie (opuchnięte twarze, od spania w samolocie). Kya kya.



Moje ulubione Donkatseu~~~



Ahehehe pychota~~~



Następnie udaliśmy się do hotelu. Nagle poczułem się śpiący, więc spałem przez jakieś 2 godziny?



Potem się obudziłem! Po próbach do pierwszego koncertu w Kobe, dzień pracy się zakończył!


Następnego dnia, od samego rana, wyruszyliśmy na halę, gdzie odbywał się koncert. Najpierw szukaliśmy dobrego jedzenia~~ Świnki kwik kwik kwik kekeke



To miejsce, gdzie będzie 2500 ludzi!!!!!


I ja będę tutaj stał właśnie taaaak~ aby zaśpiewać


Po zakończonym koncercie, na obiad mieliśmy mięso mięso mięso!!! Jedna porcja mięsa, jedna porcja makaronu soba aaahh
Oh, racja, moim współlokatorem jest Jin-hyung
To nie jest dobierane w żaden specjalny sposób keke jeśli dzielimy tą samą karierę, to naturalne, że będziemy też dzielić jeden pokój
Ciekawe z kim będę dzielić pokój natępnym razem
Tak czy owak, dzisiejsza praca też skończona!!


Poranek jest słoneczny, a my najpierw szukamy jedzenia~~ Bab ba ra bab ba ra bab bab bab  (bab=ryż/posiłek)



Występowaliśmy w Kobe dwa razy. W taki sposób dobrze zakończyliśmy koncert, bo przygotowaliśmy się dobrze do tego
Ah, to zdjęcie wyszło dobrze



Oh racja~ nie pokazałem wam jak wygląda nasz hotel, prawda? Nasz hotel wyglądał jakoś tak?


A nocny widok wygląda jakoś tak? keke
Podczas picia Coli z puszki razem z TaeTae, rozmawialiśmy sobie podczas małej wycieczki razem i złożyliśmy sobie przysięgę przyjaźni. Po tym położyłem się do łóżka
kekekekekeke



Ok!!! Dzisiaj wyruszamy do Tokyoooo
W drogę!!!!!



Przed tym, zjedliśmy trochę ramyun~~
Kwik kwik kwik. Zamieniamy się w świnki
Ah, taki pełen, przestań jeść!! Wyruszamy na lotnisko!!!



Euh..... Myślałem, że zgubiłem swój bilet i nieźle się wystraszyłem ㅜㅜ
Pracownicy lotniska znaleźli go i mi dali...


Kook-ah, hyung prawie dostał zawału ㅠㅠㅠㅠ Ouh…..



Na obiad pyszny kurczak~~~ Jungkook-ah, hyung lubi kurczaka, co nie? Więc daj mi kawałek kekekekeke Nie dręcz mnie kurczakiem, ty zbóju!!!
Po obiedzie, nie miałem nic do roboty, więc ćwiczyłem. Dzień pracy się skończył!!



Następnego ranka, zjedliśmy śniadanie przed wyjściem. To było 33 piętro czy coś kekekeke
To nie żart, prawda? keke Wcześniej tego ranka mieliśmy śniadanie na majestatycznym 33 piętrze keke ok ok, teraz musimy jechać na nasz koncert. Koncert w Tokyo teraz teraz teraz



Podczas koncertu w Tokyo, zszedłem ze sceny po tym jak tak dobrze użyłem swojego wcześniej przygotowanego japońskiego. Bardzo szczęśliwy. Dumny dumny ha
Jednak, to nie jest ważna część
Nasz Kook-ie powiedział, że pomoże mi zrobić zdjęcie
Zdjęcie wyszło... przestańcie mi przeszkadzać, wy ludzie!


ok ok, zakończylismy dzień jedząc koreańskie jedzenie kekeke
Ah... Jedliśmy tylko ryż... Następne zdjęcie to też jedzenie kekekeke
Nasze świnki jedzą bardzo dobrze, co nie?



Spójrzcie na to, nasze ARMYs mogłyby źle zrozumieć... Zanim wróciliśmy, musiało być zdjęcie tego co jadłem... To wygląda jak to na zdjęciu...



Tak czy owak, dzisiejsza pozycja nie jest jakaś wyjątkowa, tyle tylko, że możecie zobaczyć Tokyo Tower
Fajne, prawda? keke Chciałem pojechać na górę i się rozejrzeć~
Nasz ostatni dzień grafiku był wypełniony wywiadami...
Od rana przec cały dzień... ha... martwię się...



Wywiady, jedziemy!!!!!!!!!!!!!!! Bbwaiting!!!!



Haaaa…
Zrobione... Jest już ciemno na dworze... Czuję się jakby 5-dniowy grafik skończył się w jeden dzień... Lepiej się pośpieszę i pójdę spać, nie ważne czy to ryż, czy cokolwiek innego, lepiej pójdę spać kekeke


Okrągłe słońce wzeszło~~~ Ting ting ting Moja twarz jest spuchnięta~ W sumie, wszyscy jesteście już z tym obeznani, co nie? keke
Nowy dzień się zaczął~~


Poszlismy do sklepu z płytami. Nie wiem kim jest ten chłopak, ale jest taki fajny. Wah, chciałem zrobić ten sam gest co on keke
wheeeeeee!!!! Mój autograf też!!!


Także, Skytree~~ Zawsze chciałem tam iść~~ Wow!!!!! Bangtan byli na Skytree...
Wysokość to 634m... !!
Ale ja boję się wysokości.....



Mogliśmy tylko wejść na wysokość 451m. Tu jest interesująco
Mam wrażenie, że te budynki w dole wyglądają jak zabawki kekeke
Rozwalę je wszystkie



Tutaj było lekko strasznie... Nagle się przestraszyłem. Aigo.... Tu to macie


Oczywiście nie możemy opuścić naszego jedzenia kekeke Takoyaki~~~!!!!!!!!!!
keeeeeeeeeeeeuuu to było pyszne keke
Ostatni dzień grafiku zakończył się w ten sposób i teraz wracamy do Korei.
Byłem tak zmęczony, że odpoczywałem w drodze powrotnej do Korei. Ja nie przesadzam ㅜㅜ
Przepraszam~~



To zdjęcie, które opublikowałem na Twitterze. Jesteśmy w domu!!!!!!!!!!
Zdjęcie było zrobione po tym jak wszedłem do domu
To był naprawdę długi tydzień

Ok, ok, ale dlaczego mam wrażenie, że ta wycieczka do Japonii była cała na temat jedzenia? (Jestem pewien, że zjedlismy całą kozę)
Po pierwsze, zakończyliśmy nasz koncert w Tokyo z sukcesem. Wróciliśmy do domu po wypełnieniu naszego grafiku z radością~
Wydaje się, że wszyscy zastanawialiście się, czy dobrze sobie radzimy, więc ponownie, wrzucam zdjęcia aby wam pokazać, że jesteśmy w domu po dobrze wykonanej pracy hohoho
Właściwie, ostatnim razem to był pierwszy raz kiedy wrzuciłem tutaj zdjęcia i skoro wam wszystkim się to tak podobało..
Tym razem robiłem zdjęcia z radością ponownie.
Jeśli teraz też się wam to podobało, to następnym razem będę musiał zrobić jeszzcze więcej zdjęć~~
Dzisiaj skończę na tym. Pa!!!!!!! ^^


cr. @ http://btsblog.ibighit.com/258
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz