czwartek, 27 listopada 2014

[TWITTER] 140909

[TWITTER] RAP MONSTER (140909)

야 뽀뽀 좀 해봐

Może buziak

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] RAP MONSTER (140909)

야!!!!

Hej!!!!

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] V (140909)

미안 너랑 뽀뽀는 아니잖아 손까지만 가능해

Przepraszam, ale chyba wiesz, że pocałunek z tobą nie jest w porządku. Mogę tylko pozwolić na moją rękę. (pocałunek w rękę, nie małżeństwo :P)

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] V (140909)

(숙소도착) 항상 응원해주는 우리 이쁜이들 보면서 다시 열심히하자haha

(wróciłem do dormu) Będę pracował ciężko ponownie, po zobaczeniu moich pięknych chłopców (przyjaciół), którzy zawsze mnie wspierają haha

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIMIN (140909)

자자자~즐거운 한가위는 가족들과 즐거운 시간 보내셨나요~ 저는 가족들과 오랜만에 좋은 시간 보내면서 체력보충하고 에너지 장전 했어요! 다시 힘빡주고 달릴 준비 ㅇㅋ?

Teraz teraz teraz~ czy wszyscy mieliście dobre Chuseok z waszymi rodzinami~ Ja dobrze się bawiłem z moją rodziną po raz pierwszy od dłuższego czasu, pracowałem nad swoją sprawnością fizyczną i naładowałem akumulatory (chciałam żeby zabrzmiało po polsku, chodzi o to, że zyskał sporo energii ;D)! Czy jesteście gotowi aby spędzić z nami przyszły tydzień? ㅇㅋ

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIN (140909)

안녕하세요 진인데여
다들 추석 잘보내셨나요!
저는 이곳 저곳 돌아다니면서 엄청 잘먹고 다녔습니다!
광장시장의 육회라고 드셔보셨나요 맛있더라구요 부럽죠 하하
그럼 우리 내일 만나요!

Cześć, tu Jin
Wszyscy mają udane Chuseok, prawda!
Ponieważ byłem tu i tam, to jadłem wiele pysznego jedzenia!
Słyszałem, że yookhwee (surowa wołowina, chyba coś a'la polski tatar) na targu w Kwangjang jest pyszna, więc ją kupiłem.
Zazdrościcie mi, prawda?
haha
Do zobaczenia jutro

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz