środa, 12 listopada 2014

(Pamiętnik kulinarny Jin'a) po prostu wybrałem składniki, które pojawiły mi się przed oczami: słodka dynia, brokuł, grzyby i wołowina

Oczywiście dzisiaj również ugotowałem coś po swojemu
Wybrałem proste składniki.
Kupiłem brokuł, aby pozbyć się ciemnych worków pod oczami
Wybrałem słodką dynię, aby zlikwidować opuchliznę z mojej twarzy
Kupiłem grzybki, bo po prostu zobaczyłem je po drodze
I wołowina, której nie mogę jeść na co dzień.
Wybrałem to poniewać moja mama powiedziała mi, że nigdy nie powinno się być oszczędnym jeśli chodzi o jedzenie.
Zwieńczeniem dania jest ser, oczywiście.
Tak tak, ser też kupiłem.

Koniec wyboru składników



Lubię słodką dynię. Jednak to, że ją lubię, wcale nie oznacza, że chcę przyćmić smak mięsa.
Panie Mięso, jesteś najlepszy



Kyah~ spójrzcie na kolor tego kawałka mięsa. Pan Mięso *płacz*
Po prostu weź mnie



Mięso



Mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso mięso



Wydrąż wnętrze słodkiej dyni. Mięso będzie włożone do środka.



Proszę gotuj się.



Powinienem umyć pochłaniacz (tam u góry)...
Hope-ah, Jimin-ah, Jungkook-ah, Taehyung-ah, ktokolwiek, proszę (umyjcie to)ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ



Zrobiłem jedną selcę podczas gotowania~ ohhohohohohoho
Czy moje oczy są spuchnięte...o boże



Sos też jest zrobiony według moich upodobań.
Dodajcie wystarczająco tego, po prostu wystarczająco. Tak tak



Ramiona tego, który gotuje, oczywiście są szerokie



W międzyczasie, wygląda na to, że słodka Pani Dynia prawie się ugotowała



Pokrój wszystkie swoje brokuły i grzybki.
Kyrah~ jak porządnie. Zazwyczaj nie robię tego tak, bo jestem leniwy... dlaczego tak to zrobiłem ..



hehe Jimin-ah, zrobił mi zdjęcie hehe



Dodaj wszystkie pokrojone składniki do Pana Mięsa. Euahh Panie Mięso, kocham cię ah ah zaakceptuj moją miłość~




*Churahrachurachurapurahchurahpurachurahchuchopah* (dźwięk smażenia)




Bibimbap styl
Czy powinienem zjeść to po prostu w takiej postaci



hehe, Jimin-ah zrobił mi kolejne zdjęcie~



Połóż wierzch na dynię i pogotuj jeszcze przez jakiś czas



Przemieniłem to danie z ryżu, które nie poszło do dyni w coś w stylu bibimbab



??? Ser wycieka ahhhg
Panie Serze, kiedy pan się w ogóle tam dostał



Euahhheuahhh Pan Ser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11



Możesz powiedzieć, że ser to składnik, który dopełnia danie. Perfekcyjna kombinacja mięsa, sera i słodkiej dyni hehe Pierwszy raz robiłem coś takiego




Mniam mniam tą stroną i tamtą
To nie wygląda smakowicie, ale jest dobre. Naprawdę.
Ah, tak czy owak, ja jestem naprawdę przystojny
Ah, tak bardzo przystojny, że aż ciężko się patrzy... Martwię się, naprawdę




Aby pysznie zakończyć mniam mniam mlask mlask mlask mniam mniam
Całość zjedzona hehe
Smutno mi, że nie mogę ostatnio wiele gotować, bo jestem zajęty ㅠㅠ
Chcę gotować, ale nie mam czasu..
p.s
Przepraszam mamo.. kieszonkowe, które mi dałaś wydałem na mięso hehe

Kucharz: Jin
Zdjęcia: Jin, Jimin
Pomocnik: nikt..
Zjedzone przez: Jin, Suga


cr. @ http://btsblog.ibighit.com/248
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

2 komentarze:

  1. P.S mnie rozwalił.. tak bardzo rozumiem te przeprosiny, mam tak samo TT i pan Mięso też jest dla mnie ważną miłością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to jest... Jimin robił zdjęcia jinowi-tzn ze jakos pomagał. A Suga ? Nic nie robił tylko jadł... Pewnie jimin sie brzydził dotknąć xD

    OdpowiedzUsuń