niedziela, 9 listopada 2014

PAMIĘTNIK JIMINA Z PODRÓŻY ~MEKSYK

Jesteście ciekawi co robiliśmy w Meksyku, prawda?
Dlatego też zrobiłem mnóstwo zdjęć i wróciłem z nimi!!!
Bez zbędnego gadania, zaczynajmy! ~~
Zaczynając teraz, lecimy~~ wewnątrz mojego pamiętnika z Meksyku~~~!~



Po pierwsze, lecieliśmy samolotem i przylecieliśmy do Ameryki~~~!
Ponieważ nie możemy bezpośrednio dostać się do Meksyku, musieliśmy mieć krótki postój w LA.



Z powodu tego, że spędziliśmy w samolocie 12 godzin, byłem trochę zmęczony..
Wróciliśmy na pokład samolotu po spędzeniu w poczekalni lotniska w LA 4 godzin



JESTEŚMY NA MIEJSCU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Całkowicie zajęło nam to 23 godziny z lotniska w Korei do dojazdu do naszego hotelu w Meksyku!!! Ah...zużyliśmy cały dzień tylko na dotarcie tutaj!!! Ale nadal, nocny widok z 41 piętra to nie żart, prawda??



Następnego dnia rano, mieliśmy małą wycieczkę po Meksyku i udaliśmy się do sławnej "Piramidy Słońca". Jeśli spojrzysz na piramidę z samego dołu, ona wcale nie wygląda na taką wielką, ale kiedy wszedłem na nią... niemniej jednak, kiedy na nią wszedłem, pobrałem trochę energii od Słońca i nawet zaśpiewałem piosenkę Taeyang'a Sunbaenim'a~~ i także zażyczyłem zdobycia pierwszego miejsca~~



Tam było ~ wiele kaktusów! One są wysokie, super (to nie dlatego, że jestem niskiㅡㅡ;)
I najważniejszą rzeczą jest zdjęcie poniżej↓



Niemożliwe...
Istnieje restauracja we wnętrzu jaskini, NIEMOŻLIWE!)
@@@@@

Zjedliśmy trochę pysznego jedzenia tam z naszymi sunbaenimami~~ keke przepraszam kekeke
I skoro zjedliśmy, to dalej była próba kk



Po próbach, które trwały aż do późnego wieczora, dzień się zakończył~~!!
Ponieważ moje oczy wyglądały na bardzo zmęczone, edytowałam kolor zdjęcia kekeke



Następny ranek!! Długo wyczekiwany dzień koncertu!!!! Słońce wzeszło! Dojechaliśmy wcześnie na arenę i mieliśmy próbę raz jeszcze!
Bawiliśmy się świetnie występując na arenie, która była wypełniona 15 000 ludzi.

I nasza specjalna scena!! Wystąpiliśmy razem z grupą tancerzy z Meksyku, którzy wykonali cover do "No More Dream!"
Pracowali bardzo dobrze nad coverem i nasz wspólny występ był naprawdę udany po ćwiczeniu z ludźmi, z taką pasją!!

Nie wiem czy to dlatego, że wykonali cover naszej piosenki, ale patrzyłem na nich z ojcowskim sercem keke
Proszę wyczekujcie tego występu, kiedy pojawi się w TV!!





Jednakże, ponieważ występowaliśmy w Meksyku, który jest wysoko nad poziomem morza. oh, man... dostałem zadyszki x2
To rozsądne, aby użyć aparat z tlenem kekeke (Tak naprawdę, to Jin hyung go przyniósł!! Taki dziadek keke)



Dobrze x3 Tylko dlatego, że koncert się skończył, nie znaczy, że odpoczywamy po nim... umyliśmy się i od razu wyruszyliśmy!!! Pożegnanie, Meksyk.
Zrobiłem to zdjęcie poprzedniego dnia, ponieważ nie miałem nic z tego dnia..
Tak długo, pa!!



Bez ani chwili snu, wsiedliśmy do samolotu, który miał nas zabrać prosto do Korei!!!!!



Ale oczywiście, mieliśmy krótki postój w LA... ah, jestem zmęczony, jestem śpiący....zzzzzz
Ale powróciliśmy na pokład samolotu opływając w pozytywną energię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



AGHAHHHAHH!!!! TO KOREA!!!!!
IDŹMY DO DOMU I JEŚĆ, JESTEM GŁODNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I w taki sposób nasza wycieczka do Meksyku się zakończyła kekekeke.

Było fajnie, choć trochę męcząco ... Ale z powodu naszych ARMYs z całego świata, byłem szczęśliwy podróżując do wielu krajów i tworząc wspaniałe wspomnienia hehe

Nie wiedzielibyście co robiliśmy będąc w Meksyku T.T
Dlatego ostatecznie, pomyślałem "Ahh! Może opublikuję pamiętnik z podróży wraz ze zdjęciami, które zrobiłem?" I dlatego skończyło się na tym, że to napisałem. To było fajne, prawda?

Teraz, kiedy na to patrzę, wygląda na to, że minęło bardzo dużo czasu od kiedy publikowałem coś na naszym blogu keke. Wrócę niedługo, więc czekajcie na mnie.

cr. @ http://btsblog.ibighit.com/255
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts_abs
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz