piątek, 28 listopada 2014

Wywiad - Queen Klara vol.2 (specjalnie dla BTS Poland)

Specjalnie dla Bangtan Boys Poland, Queen Klara, mentorka BTS z czasu pobytu chłopaków w LA.


1.
Yokka: Witaj, Klaro. Miałaś już do czynienia  z reporterami, którzy pytali cię o pobyt chłopaków w LA i
wasze relacje, jednak pragniemy dowiedzieć się czegoś więcej. Czy prócz tego, że byłaś ich mentorką i
poduczyłaś ich angielskiego oraz czegoś na temat hip-hopu, było coś jeszcze? Może coś szczególnie
zapadło ci w pamięć?

Klara: Wiesz, ja w zasadzie chroniłam ich przed Coolio LOL, żartuję okej. Wpoiliśmy im wiele o rapowej
kulturze, ale coś jeszcze się za tym kryje.  Ten rap pochodzi z prawdziwego bólu z getta, piosenki mają
zarys polityczny, mówią o głodzie, ubóstwie, zabójstwach gangów. To co pochodzi z Korei, nie zrozumieli
tego, ludzie widzą raperów z bronią i łańcuchami, ale nie dostrzegają tego co kryje się za tym. Oczywiście
także dużo żartowaliśmy i nauczyli mnie dużo o Korei, trochę języka koreańskiego, co sprawia, że jestem
dumna.

2.
Yokka: Jaka według ciebie jest największa różnica między artystami amerykańskimi, a koreańskimi, która
rzuciła ci się w oczy, kiedy poznałaś Bangtan Boys?

Klara: Sądzę, że w Korei mają większą dyscyplinę, mniej się bawią, robią więcej muzyki. Kochają swoje
rzemiosło i to jest to, co się liczy. W USA to tylko sława pieniędzy i wszystko negatywne co z tym
przychodzi.

3.
Yokka: Jak wiadomo, Jungkook to "złote dziecko". Jest bardzo utalentowany w wielu kierunkach, jednak
jest także bardzo nieśmiały. Możesz nam opowiedzieć jak wyglądało to z twojej perspektywy? Czy jego
nieśmiałość wpływała w pewnych momentach na zadania jakie miał wykonać?

Klara: Wiesz, przy mnie Jungkook nie był wcale taki nieśmiały, on i Jimin byli najbardziej kontaktowi w
stosunku do mnie. On i Jimin to dobrzy przyjaciele, więc nie widziałam go nieśmiałego, żartowaliśmy,
dużo się śmialiśmy z Jiminem, Jungkookiem i J-Hopem. Muszę powiedzieć, że Suga i Jin są bardziej
nieśmiali, niż Jungkook. Jungkook jest bardzo delikatny i może to jest odbierane jako ta nieśmiałość...

4.
Yokka: Myślisz, że któregoś dnia polecisz do Korei? Chcesz to zrobić?

Klara: Mam nadzieję!!! Jestem w kontakcie w ludźmi z Mnetu i mam nadzieję, że przylecimy z projektem,
który będzie do wykonania.  Ani razu nie pomyślałam o przeprowadzce do Korei, ale na jakiś czas. To może być fascynujące, kocham uczyć się nowych rzeczy, to jest to na czym polega życie!!!

5.
Yokka: Zapewne bardzo dobrze już znasz każdy utwór z albumu Dark&Wild. Jaka piosenka z albumu
najbardziej do ciebie przemawia?

Klara: Kocham cały album, ale prawdopodobnie jest to po prostu Danger.

6.
Yokka: Opowiedz nam proszę coś na temat swoich zainteresowań, tego co robisz i dlaczego właśnie w
LA?

Klara: Moją pasją jest muzyka! Żyję w LA. ponieważ pracuje w branży muzycznej. Ale także lubię sztukę,
szczególnie uliczną, robię grafiti, kocham pływać, jeździć konno, ale także kocham czytać! Poza tym lubię
wyluzować się z przyjaciółmi i słuchać k-popu i rapu.

7.
Yokka: Jaka jest twoja ogólna ocena umiejętności chłopaków? Kto jest w czym lepszy od innych?

Klara: Wiesz, oni są bardzo utalentowani!!! Każdy z nich ma swoją własną umiejętność. Rapmon jest
bardzo inteligentny i jest dobrym raperem, jego angielski jest niesamowity! V jest świetnym wokalistą.
Jimin jest charyzmatyczny, świetnie tańczy, śpiewa. Jungkook jest szaleńczo utalentowany, w rapie,
śpiewie, jest niesamowitym muzykiem. Jin i Suga są dobrymi wokalistami i producentami. J-Hope jest
super muzykiem. Są niezwykle utalentowani, oraz mają wielką pasję muzyczną!


8.
Yokka: Przejdziemy do ostatniego pytania, które otrzymałyśmy od jednej z ARMYs. Jakie jest twoje
najzabawniejsze wspomnienie związane z chłopakami?

Klara: Ha! Za dużo do opowiadania. V zawsze był zabawny. Ale może jedno, kiedy kręciliśmy fragment z
gotowaniem i byłam tak zmęczona, że nie chciałam być nagrywana, więc usiadłam obok reżysera, za
kamerą i wtedy Jungkook i J-Hope gotowali i robili bity dla Coolio. I nagle Jimin lekko uchylił drzwi, więc
nikt nie zauważył, że ma na sobie damskie ubranie, a mianowicie sukienkę i robił dziwne miny przez
szparę. Pękałam wtedy (ze śmiechu), on otwierał i zamykał drzwi i zaglądając ciągle robił głupie miny do
mnie, nikt tego nie zauważył i nie wiedzieli z czego się śmieję. A to sprawiło, że zaczęłam się śmiać
jeszcze bardziej.

9.
Yokka: Czy chciałabyś na koniec kogoś pozdrowić, albo powiedzieć coś fanom z Polski?

Klara: Jesteście niesamowici! (Tu Klara napisała po polsku) Kocham was!!! Naprawdę doceniam waszą
miłość i BTS także!!! Dawajcie z siebie wszystko!!! Oczywiście przepraszam was za to, że musieliście tak
długo czekać na wywiad, byłam bardzo zajęta. KOCHAM was, Queen Klara.

Cr. Bangtan Boys Poland // Full credits to first official and polish page about Bangtan Boys
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
Pictures: cr. Klara Dykast (don't copy)
Don't edit!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz