czwartek, 27 listopada 2014

[TWITTER] RM B-DAY 140912

[TWITTER] JIN (140912)
안녕하세요 진인데여
점심 먹기엔 늦은 시간이지만
여러분들 식사는 맛있게 하셨나요
저는 엄청 잘 먹었습니다~~
감사합니다 헤헤
Cześć, tu Jin
Mimo, że jest późno na jedzenie lunchu, czy każdy z was jadł pyszny lunch
Ja zjadłem swój bardzo dobrze~~
Dziękuję hehe
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] (140912)
생일축하한다 남준아 !
Wszystkiego najlepszego Namjoon!
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka@ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Bangtan Official
[‪#‎몬이생일축ᄒ‬]
Happy Birthday Rap Monster-☆
@BTS_twt
‪#‎BTSRapMonDay‬
[#몬이생일축ᄒ]
Wszystkiego Najlepszego Rap Monster-☆
@BTS_twt
#BTSRapMonDay
cr. @ bts_bighit
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] V (141012)

아이뤈.. 센스 ♥

Ah.. ten zmysł ♥

V: pozwól mi spróbować z twoim imieniem
BKD: Baek
V: Słyszałem, że ludzie
BKD: Kyung
V: lubią zarówno policję
BKD: Do
BKD: Czekaj.. Nie mów mi, że masz zamiar powiedzieć..
V: jak i złodziei
BKD: kekekekekekekeke
V: kekekekekekekekekeke
BKD: Jesteś wystarczająco dobry, żeby pójść do variety

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
Eng. trans. @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] J-Hope (140912)

뽀뽀 몇번!!! 랩몬아 생일축하해 진심을 담은 뽀뽀는 아니다...... 캬캬캬
#몬이생일축ㅎ

Jak wiele buziaków!!! Gratulacje, wszystkiego najlepszego dla Rapmona, a ten pocałunek nie jest na serio........kyakyakya
#WszystkiegoNajlepszegoMonie

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Jimin (140912)

뽀뽀 몇번!!!!ㅋㅋㅋ
생일 진심으로 축하해요~
항상 고생많은 우리 모니형 오늘은 신나게 즐기세요ㅋㅋㅋㅋ
뒤에서 이러고 찍었는지 몰랐죠?ㅋㅋ
#몬이생일축ㅎ

Jak wiele buziaków!!!! ha ha ha
Naprawdę, wszystkiego najlepszego z głębi serca~
Nasz Mon hyung, który zawsze musi wiele się wycierpieć i przejść przez wiele problemów, ciesz się dniem dzisiejszym ile zapragniesz kekekeke
Nie wiedziałeś, że zrobiłem zdjęcia za twoimi plecami, co? keke #WszystkiegoNajlepszegoMonie

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka, Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIN (140912)

뽀뽀 몇번!!!
우리 리다 고생많다ㅠㅠ
형도 뒤에서 뽀뽀하느라 고생했어 하하
사랑해
#몬이생일축ㅎ

Jak wiele buziaków!!! Nasz lider faktycznie wiele wycierpiał ㅠㅠ Ja też cierpiałem całując cię haha kocham cię #WszystkiegoNajlepszegoMonie

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Suga (140912)

카톡몇번!!!!!!!!! 21살 생일 축하한다 랩몬쓰 니가 리더라서 행복해이이~~ 다시 한번 생일축하한다아~~ #몬이생일축ㅎ

Jak wiele powiadomień na kakao!!!!! Wszystkiego najlepszego z okazji 21 urodzin Rapmon. Jestem szczęśliwy, że jesteś naszym liderem~~ wszystkiego najlepszego raz jeszcze~~

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] JUNGKOOK (140912)

카톡 몇번!!!
남준이 형 생일 축하드려요!!!
즐겁고 슬기롭고 행복한 생일이되길..
-JK- #몬이생일축ㅎ

Jak wiele powiadomień na Kako!!!
Namjoonie hyung, wszystkiego najlepszego!!!
Mam nadzieję, że to będą szczęśliwe i rozważne urodziny dla ciebie..
-JK- #WszystkiegoNajlepszegoMonie
 
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] V (140912)

카톡몇번 rm 생일축하하고 형의 마인드 이대로만 쭉가주세요 방탄의 뼈대여 #몬이생일축ㅎ

Jak wiele powiadomień na Kako ma rm!!! Mam nadzieję, że twój obecny sposób myślenia się nie zmieni, hyung. Jesteś kręgosłupem (podporą) Bangtanów. #WszystkiegoNajlepszegoMonie

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Rap Monster (140912)

네 소원이 무엇이냐 하고 누군가 내게 물으시면, 나는 서슴지 않고 "내 소원은 나를 사랑하는 사람들의 행복이오."하고 대답할 것이다. 그게 아니면 나의 행복도 있을 수 없다! 감사해여 모두 멋있게 살겠습니다!

Jeśli ktoś zapytałby mnie jakie jest moje życzenie urodzinowe, bez zastanowienia odparłbym "Moim życzeniem jest szczęście tych, którzy mnie kochają." Jeśli to nie może się spełnić, nie mogę być szczęśliwy! Dziękuję wam i żyjmy w niesamowity sposób!

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka@ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Bangtan Official

[#몬이생일축ㅎ]
21st #몬쓰데이
피카츄 저리가라! 몬스터 중에 최고 랩몬 생일 맞이 미공개컷 공개!
(https://www.facebook.com/media/set/?set=a.912411872107409.1073741914.561348433880423&type=3&uploaded=39 …)
#랩몬스터_존재해줘서참감사해
#BTSRapMonDay

[ #WszystkiegoNajlepszegoMonie]
21 #DzieńMona
Pikachu, wybieram cię! Świętujemy urodziny Rap Monstera udostępniając jego zdjęcia!
(https://www.facebook.com/media/set/?set=a.912411872107409.1073741914.561348433880423&type=3&uploaded=39 …)

cr. @ bts_bighit
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] RAP MONSTER (140912)

추석 당일날 혼자 경복궁에 갔는데 혼자 오신 모르는 아저씨가 사진 찍어달라고 해서 찍어드렸다. 근데 뭔가 나도 찍어야될 거 같아서 괜히 한 장 찍어달라고 함!! 으하하 아저씨가 멋있는 척 해보라고 뭐라 했다!!

W dzień Chuseok (Koreańskie Święto Dziękczynienia), kiedy udałem się do GyeongBokGoong samemu, ten starszy mężczyzna, którego nie znałem wcześniej, poprosił mnie żebym zrobił zdjęcie dla niego, więc je zrobiłem. Ale po tym, pomyślałem, że też powinienem zrobić sobie zdjęcie, więc poprosiłem go żeby teraz on zrobił zdjęcie mi!! mmhahaha starszy mężczyzna mówił mi, że mam zachowywać się luzacko pozując do zdjęcia!!

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz