poniedziałek, 4 maja 2015

[TWITTER] 150427

[TWITTER] SUGA 150427

후회없이 준비했습니다 우리 다같이 화양연화를 맞이해볼까요?? -SUGA-

Przygotowaliśmy to bez żalu, więc może po prostu oczekujmy „Blooming Youth”?? –SUGA-

Cr. bts-trans
Jung @ Bangtan Boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] RAP MONSTER 150427

드디어 화양연화 파트1 공개가 하루도 남았네요. 바쁘고 마음의 여유 없이 살다가 간만에 편지들을 읽는데 저까지 정화되고 좋네요. 나름의 고민들이나 방황, 행복을 털어놓으셨지만 눈엔 여러분 인생 하나하나가 반짝여 보입니다. 우리 힘내요

Nareszcie, pozostał tylko jeden dzień do ujawnienia części 1 „Blooming Youth”. Żyłem ciężko pracując, bez żadnych większych przyjemności, ale po przeczytaniu ostatnich listów, które dostałem, odczułem ulgę. Cokolwiek to było, zwierzenia ze swoich zmartwień lub szczęście, czy też gdzie ostatnio byliście. W moich oczach życie każdego z was błyszczy indywidualnie. Bądźmy silni.

그나저나 반짝여보인다는 되게 반짝 여보 같네요

Ale poważnie, mówienie, że błyszczycie* sprawia, że wyglądacie jak moja druga połówka*, moja małżonka.

(T/N: błyszczycie i druga połówka (반짝) mają taką samą pisownię w koreańskim)

Cr. bts-trans
Jung @ Bangtan Boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] JIMIN 150427

18시간 28 남았다 자자 자자 #화양연화

Zostało 18 godzin i 28 minut. Chodźmy spać, chodźmy spać. #BloomingYouth

Cr. bts-trans
Jung @ Bangtan Boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] JIMIN 150427 (w odpowiedzi do wideo SUGI)

@BTS_twt 제가 사연읽는건 못봤었는데 왜이리 웃겨요 ㅋㅋㅋ 난주 진짜 라디오 하소 ㅋㅋ 잘하네 ㅋㅋ

@BTS_twt Oglądałem hyunga czytającego historię, ale to było zbyt zabawne hahaha Jesteś naprawdę dobrym spikerem radiowym haha Jesteś dobry haha

참고로 침침 #‎침침_슈가를_논하다

Ah, dla Twojej informacji ChimChim był już wcześniej#‎Dyskusja_ChimChim_Suga


Cr. bts-trans
Jung @ Bangtan Boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz