środa, 20 maja 2015

[TWITTER] 150519

[TWITTER] 150519 V

갑자기 달라 라는 말이 좋아서 핸드폰에 써보았다. 애 같다. ㅋㅋㅋㅋㅋ

Naprawdę polubiłem słowo "dalla", więc napisałem je na moim telefonie. Czuję się jak dziecko. kkkkk

zdjęcie:
“Dalla”
Ahjussi,
Dlaczego w XXI wieku musimy się różnić od innych?
Zróżnicowane społeczeństwo, unikalne społeczeństwo, mówią, że bycie innym jest dobre
Ale ahjussi, nie lubię tego
Chcę być taki, jakie to dla mnie komfortowe
Daj mi tylko pieniądze
Inny jest innym
Daj mi dolara

*T/N: “달라” (dalla) może oznaczać "inny/różny", "daj mi to" oraz jest używany w
piśmie koreańskim jako "dolar"

Eng trans. Wonnie @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Jimin 150519
오늘은 오늘로 내일은 또 내일로~
오늘도 전국에서 응원해준 우리 아미 감사합니다
너무 거창한가 ㅋㅋ 고마워요~
_JM

Dziś jest dziś, jutro będzie kolejny dzień~
Dziękuję ARMYs z całego kraju za wspieranie nas także dziś
Było naprawdę świetnie kk Dziękuję~
_JM

cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz