poniedziałek, 4 maja 2015

[WEIBO] 150504

[WEIBO] Jin 150504

#少年##Jin# 기억도 안나는 시절에 어머니가 찍어준사진. 어머니는 기억 나시려나 모르겠네요#益起来# @微公益 

#BangtanBoys##Jin# zdjęcie zrobione przez moją mamę, nawet nie pamiętam kiedy. Nie wiem, czy mama pamięta ~ #kochajmyjąrazemr# @微公益

(T/N: Konto @微公益 tłumaczy się na Wei-DobroPubliczne. ‘Wei’ od strony, ‘Weibo’. 益起, gdzie pochodzi od 公益 znaczącego ‘Dobro publiczne’,ma taką samą wymowę jak一起 co oznacza "razem". To gra słów)

Trans cr; Mary @ bts-trans
Yoon @ Bangtan boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[WEIBO] V 150504
#少年##V# 할머니 키워주셔서 감사합니다 #益起来# @微公益

#BangtanBoys##V# Dziękuję za wychowanie mnie, babciu #KochajmyJąRazem# @微公益

Trans cr; Mary @ bts-trans
Yoon @ Bangtan boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[WEIBO] J-Hope 150504

#少年##jhope# 어머니 아버지 인생을 미리 아셨군요 [哈哈][哈哈] 낳아 주시고 키워주시고 꿈을 향해 적극 지원해주셔서 감사합니다 사랑합니다 #益起来# @微公益

#BangtanBoys##jhope# Jakby moja mama i tata znali moje życie z wyprzedzeniem[Haha][Haha] Dziękuję wam za danie mi życia, wychowywanie mnie i aktywne wspieranie moich marzeń. Kocham was#KochajmyJąRazemr# @微公益

Trans cr; Mary @ bts-trans
Yoon @ Bangtan boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz