wtorek, 12 maja 2015

[TWITTER] 150512

[TWITTER] Rap Monster 150512

한동안 들을 것 같은 노래. 간만에 정말 좋다

Wygląda na to, że będę słuchał tej piosenki przez dłuższy czas. Flow jest naprawdę ładny.

cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Rap Monster 150512

김여름

Kim letni

Eng trans. Mary @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] J-Hope 150512

아!!!!!!!! 1위라니….. 여기서 소식을 듣고
제이홉은 또 아미가 만들어주신 상에 눈물을 흘립니다 뚝뚝 ㅠㅠㅠ…. 감사합니다!!
더 열심히 할께요 아미 쪽쪽
‪#‎INEEDU‬

Ah!!!!!!!!! Co macie na myśli pierwsze miejsce….. Słyszałem wiadomości stąd, że ARMYs dały nam kolejną nagrodę, łzy J-hope'a kapią kapią ㅠㅠㅠ…. Dziękuję!! Będziemy pracować ciężej! Army całus całus

Eng trans. Tiffany @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Suga 150512

고마브다 고마브다 완전 고마브다 우리 아미!!! 내가 사랑하는거 알져?? 사랑해여 아미이이이이이~~~!!!!! http://t.co/qOLfx9S06t

Dziękuję dziękuję dziękuję naprawdę, nasze ARMYs!!! Wiecie, że was kocham ludzie, prawda?? Kocham was ARMYYYYY~~~!!!!!

Eng trans. Mary @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Rap Monster 150512

1위. 감사합니다. 만들 때 정말 슬프게 만들었는데 여러분도 들으면서 조금이나마 제 감정 느끼시길 바래요

Pierwsze miejsce. Dziękuję. Kiedy pracowałem nad tą piosenką, byłem smutny, ale mam nadzieję, że każdy kto jej posłucha czuje trochę tych emocji, które ja czułem pracując nad nią.

Eng trans. Mary @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz