sobota, 9 maja 2015

[TWITTER] 150509

[TWITTER] Rap Monster 150509

F

F
cr: @BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
©TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[TWITTER] RAP MONSTER - 150509

음중 2!! 감개가 무량합니다

2 miejsce na Music Core!! (Te) emocje są silne i niezmierzone.

Eng Trans: Mary @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] JIN - 150509

이이이이이이이이등!
아미 고마워요
우리 이쁜 아미들
내가 격하게 아껴요!

Druuuuuugie miejsce!
Dziękuję wam ARMYs
Nasze piękne ARMYs
Bardzo was cenię!

Eng Trans: Mary @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] 150509

태태야 성공했구마이~

Sukces TaeTae~

Zdjęcie:
Gdzie indziej powinienem się udać jeśli jestem w Seulu Emotikon sunglasses Gratulacje z powodu wygranej! "Hold Me Tight" jest moją ulubioną piosenką z nowego albumu Emotikon like

cr: @BTS_twt
Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] JIMIN - 150509

침침 ㅋㅋ

Ah, to ja ChimChim kk

(T/N: Zapomniał się podpisać przy tweecie z wiadomością od Tonego kkk~)


cr: @BTS_twt
Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] JIMIN - 150509

여러부우우우우운
오늘도 음중에서 2위까지 시켜주시다니이이
감동이에요 요번주 내내 행복합니다
아미 정말 고마워요
#‎방피디님알라뷰

Wszyyyscyy
Sprawiliście, że zdobyliśmy 2 miejsce na dzisiejszym Music Core
Jestem dotknięty. Podczas tego tygodnia jestem szczęśliwy każdego dnia.
Dziękuję wam bardzo ARMYs
#‎BangPDnimKochamCię

Eng Trans: Mary @ bts-trans
cr: @BTS_twt
Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


 


[TWITTER] Rap Monster 150509
오늘 사인회 때 안경을 쓸까 초커를 할까 화장실에서 한 20분 고민하다가 후자를 함. 왜냐면 후자가 좀 더 할 만한 상황이 잘 안 온다(용기 필요.) 왜 남자느 초커를 하면 안 되는가. 물론 마틸다가 한 게 짱이다. 암튼 나는 좋다 초커가 여러분

Przez jakieś 20 minut stałem w łazience i miałem dylemat, czy ubrać okulary czy choker na dzisiejszy fansign, ale wybrałem to drugie. Ponieważ nie ma wielu sytuacji, gdy mogę ubrać choker (potrzebuję odwagi). Czemu nie możecie nosić chokerów. Oczywiście, chocker Matyldy* jest najlepszy. W każdym razie kochani, lubię chokery.
*Chodzi o Matyldę z filmu "Leon"

좋은 밤 되세유

Dobrej nocy

cr: BTS_twt
Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz