środa, 27 sierpnia 2014

[TWITTER] RapMon, Suga, Jimin 140812

[TWITTER] RAP MONSTER
아 저거 엠카 케이콘에서 상남자하다가 제가 제 얼굴을 마이크로 찍었어요.. 방송 보면 시작할 땐 멀쩡한데 끝나면 뭔가 아파보일 거에요 울먹울먹하고 ^*^ 막 붓거나 하진 않음 패션아이템임 학교 잘나가는 스트
Ah to z czasu KCONu, kiedy uderzyłem się w twarz mikrofonem podczas "Boy In Luv". Kiedy będziecie oglądać to w telewizji, to jest normalnie na początku, ale pod koniec wyglądam jakby mnie coś bolało, bo napływają mi łzy do oczu ^*^ To nie spuchło ani nic, to był modny motyw. Kogoś kto jest popularny w szkole.
참 남이 그런 거면 남탓이라도 막 하겠는데 참 내가 나를 때렸으니 누구 탓도 몬하고.. 인생.. 내 인생이 이런 걸 누굴 탓하겠어.. 그져.. 참내..
Serio, gdyby ktoś inny zrobił coś takiego, to obwiniałbym tą osobę, ale skoro sam siebie uderzyłem, to niestety nie mam kogo winić... życie... kogo mam obwiniać za moje życie będące takim...prawda... naprawdę...
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] RAP MONSTER

한국이다~~!~ 이제 가자 위로 으하하ㅏ하

To Korea~~!~ Teraz zdobędziemy szczyt euhahaha

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] SUGA
안녕하세여 슈간데여 무사히 한국도착!! 이제 컴백까지 불타게 달리면 되겠군!! 껄껄
Cześć, tu Suga
Bezpiecznie dotarłem do Korei!! Teraz muszę tylko działać (pracować) jak ogień do comebacku!! Kkeol kkeol
 
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland

[TWITTER] JIMIN

숙소도 잘 도착했습니다~아~아~아~아~아~아~

Przybyliśmy do domu bezpiecznie ~ Ah ~ Ah ~ Ah ~ Ah ~ Ah ~ Ah ~

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] RAP MONSTER

분위기 좋아

Dobra atmosfera

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz