środa, 27 sierpnia 2014

[TWITTER] V, BTS, Jimin, Japan Official, Jungkook 140801

[TWITTER] V

아미여러분 방송보시고 저를 많이걱정해주셔서 정말 감사합니다!! 하지만 전 팔굽혀펴기해서 다친게아니라 한국에서 연습할 때 잠시 손이꺾여서 더 심해질까봐 잠깐 고정한거였어요 눈물뚝!! 지금은 팔팔하지요~ 

ARMYs, dziękuję za to, że tak bardzo martwicie się o mnie po obejrzeniu AHL!! Jednak, nie zraniłem się podczas robienia pompek, a jedynie miałem tą rękę zabezpieczoną w razie gdyby coś poszło nie tak po tym jak lekko ją sobie skręciłem podczas treningu w Korei, więc koniec płaczu!! Jestem bardzo żywy (wesoły) teraz~

 
cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] BTS

저희는 열심히 연습을 하고있습니다!
브라질 아미 여러분 내일 만나요:) 

Pracujemy ciężko!
ARMYs w Brazylii, do zobaczenia jutro 

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIMIN

제가 그렇게 선글라스가 잘 어울렸다면서요? 

Słyszałem, że dobrze mi w tych okularach?

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] 防弾少年団 JAPAN OFFICIAL

FC会員限定販売‼︎1月に行われたSHOWCASE DVDの申込受付が今日から始まりました‼︎"COFFEE"の収録は結構レアだと思います。そしてオフショット映像もたっぷり収録されてますので、必見です☻ bts-official.jp 

Dostępne tylko dla członków japońskiego fan clubu!! Przyjmujemy zamówienia na DVD ze styczniowego Showcase'u w Tokyo!! Wcześniej nie widziane nagranie występu BTS z "Coffee" oraz mnóstwo scenek zza kulis, które po prostu trzeba zobaczyć."

cr. @ BTS_jp_official
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JUNGKOOK

브라질 아미 여러분들 만나러 꼬

ARMY's w Brazylii, przyjechałem was zobaczyć

cr. @ BTS_twt
Trans. Lexie @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz