środa, 27 sierpnia 2014

[TWITTER] V, RapMon, J-Hope, Suga, BTS, Jimin 140807



[TWITTER] V 140807
안녕하세요 뷘데요 방송 잘 보셨나요 저에게 영어 잘하는 비법 질문해주세요 춤추기 전에 질문을 받고 불태워야겠네요!
Cześć, tu V. Oglądaliście transmisję? Proszę, zadawajcie mi pytania odnośnie sekretów dobrego mówienia po angielsku. Wygląda na to, że muszę 'odpalić' pytania zanim zacznę tańczyć!
___________________
네이버 영한사전에 도움을 조금 받았습니다 그말곤 다 알아들었죠 RT Fan: @BTS_twt 오빠 영어 어디서배웠어요?
Otrzymałem tylko trochę pomocy ze słownika angielsko-koreańskiego. Oprócz tego zrozumiałem wszystko. RT Fan: Oppa, gdzie nauczyłeś się angielskiego?
______________________
표현 이죠 제스쳐도 되구 말하고자하는걸 몸으로 표현해보세요 그리고 나서 아는 단어 총집합해서 해보세요 ㄱㄱ자신감있게! RT Fan: @BTS_twt 영어할때중요한게뭐에요??
Ekspresja praca poprzez gesty. Spróbuj pokazać co chcesz powiedzieć, a następnie zbierz wszystkie słowa, które znasz i próbuj. Leć leć, z pewnością siebie! RT Fan: Co jest ważne, gdy mówi po angielsku ??
______________________
한국: 바나나 la: banana 쁘으내너 RT Fan: @BTS_twt 엘에이 발음과 여기의 발음 차이는?
Korea: Banan (Banana), LA: Banan (Banana) bbeu-eu-nae-nuh RT Fan: Jaka jest różnica między wymową w LA, a wymową tutaj?
______________________
하다보면 문법이 안 맞아서 어려웠어요 뭐 힘들진않은데 혹시 틀릴까봐.. 근데 문법 외국에서 안맞아도 되더라구요 말할땐 그냥 단어만 말해요 그럼 다 알아 들어요~ RT Fan: @BTS_twt 영어쓸때 가장 어려웠던게 뭔가요?
W czasie robienia tego, gramatyka nie była poprawna i to było ciężkie. Więc, tak dokładnie to nie było trudne, ale przypadkiem robiłem to źle... Ale nawet jeśli nie miałem poprawnej gramatyki za granicą, ciągle pracowałem. Kiedy mówisz, wypowiadasz słowa indywidualnie i wtedy oni wszystko zrozumieją~ RT Fan: Co było najcięższa przy używaniu języka angielskiego?
______________________
무조건 들이대야지 홉이형처럼 RT Fan: @BTS_twt 영어의 기본이 뭐라고 생각하십니까아아아아!!!!!!!!! 턴업!!!!!!!
Musisz po prostu iść przed siebie jak Hobi hyung RT Fan: Co myślisz o podstawach języka angielskiego!!!!!!!!!!! Obróć się (turn up, które V odebrał jako let's party)!!!!!!!
______________________
5가지 질문을 답했는데 어우 많이 질문이 올라와서 뭘 고를지 힘들었어여 영어 어렵지 않아요 easy ㅋㅋㅋ 전 하얗게 태우러 갑니다 바이바이 ~
Zauważyłem 5 typów pytań, ale... wow, tak dużo ppytań przyszło, więc ciężko było wybrać. Angielski nie jest trudny, łatwizna kekeke Teraz idę spłonąć, papa~
Trans. Yokka, cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] J-Hope 140807
여러분 홉이에요 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!끼요!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!끼야!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!이효!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszyscy, tu Hobi !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kki-yo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kki-ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ee-hyo!!!!!!!!!!!!!!
________________________________
지금부터 홉이의 질문을 받겠습니다 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!끼요!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!끼야!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!하하하하하하하
Od teraz, Hobi będzie odpowiadał od teraz na pytania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kki-yo!!!!!!!! Kki-ya!!!!!!!!!!!!! Hahahahaha
________________________________
다섯개 질문 받아 볼께요 우훗~~ 댄스배틀에 관련된 질문을 받아볼께요~~~!!
Wybiorę 5 różnych pytań oo-gorąco~~ Odpowiem na pytania odnośnie bitwy tanecznej~~~!!
________________________________
음… 일단 옛날 생각이 많이 났구요 딱히 생각을 했다기 보단 그 분위기너무 좋아서 즐기고 싶었어요!! RT Fan: @BTS_twt 춤출때 무슨생각으로 췄어요??
Erm... Po pierwsze przychodzą mi do głowy myśli o starych czasach. Ale coraz częściej mówiłem co myślę, naprawdę lubię taki nastrój, więc chcę się tym cieszyć!! RT Fan: O czym myślisz kiedy tańczysz??
________________________________
진형의 교통정리 댄스죠!!!!!!!RT Fan: @BTS_twt 춤의 기본은~~~~?!! 우훗~~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Regulacja ruchów tanecznych Jina hyunga!!!!!!! RT Fan: Jakie są podstawy tańca~~~~?!! Ooh gorąco~~ kekekekekekekekekeke
________________________________
춤은 초등학교 장기자랑 때부터 정말 좋아했구요 중학교 때부터 전문적으로 열심히 배웠습니다! RT Fan: @BTS_twt 몇살때부터 춤에 관심있게 되고 잘춘거예요?!!!
Bardzo lubiłem tańczyć już zanim mieliśmy pokaz talentów w szkole podstawowej, a wtedy zacząłem się uczyć tańczyć bardziej profesjonalnie w szkole średniej! RT Fan: W jakim wieku zacząłeś interesować się tańcem i zacząłeś tańczyć tak dobrze?!!!
________________________________
우연히 같이 춤을 췄는데 영상이 올라가서 정말 놀랐구요! 엘에이에서 배틀도 그렇고 뭔가 함께 자유롭게 춤을 출 수 있다는 점이 정말 좋았습니다 RT Fan: @BTS_twt 엘에이 댄싱머신과 춤을 췄는데 그게 영상에 올라왔을때의 기분은??
W sumie tańczyłem z nim przez przypadek, więc byłem naprawdę zaskoczony, kiedy film pojawił się w internecie! Walka w LA naprawdę mi się podobała i to, że mogłem tańczyć tam swobodnie.
RT Fan: Tańczyłeś z "taneczną maszyną" w LA, jak się czułeś, kiedy pojawiło się z tego wideo??
________________________________
저는 리듬,그루브 타는 힙합 바운스를 정말 좋아하는데 이번 LA에서 배틀할때 바운스와 동시에 킬링 무브를 좀 많이 했었던 것 같아요!! RT Fan: @BTS_twt 가끔 배틀할 때 자신감이 떨어지면 버벅댈 수 있는데 이럴 때 필살기는?
Naprawdę lubię hip-hopowy taniec, gdzie możesz podążać za rytmem, a i myślę, że podczas bitwy w LA, podążałem za rytmem i wykonałem wiele zabójczych ruchów!! RT Fan:
I really like hip-hop bounce where you can follow the rhythm and groove, but I think when I battled in LA, I did bounce and quite a lot of killing moves!! RT Fan: Czasami bywa, że podczas pojedynkowania się, możesz stracić pewność siebie, więc jaki jest twój specjalny ruch na taki wypadek?
_______________________________
일단 진형이랑 같이 퍼포먼스를 했다는 것에 정말 스펙타클하고 재밌었구요 진형이 정말 고생이 많았던거 같아요 스텝업! 했습니다 하하끼야~~~ 너무 즐거웠어요 LA !! 아허라 많이 사랑해주때염 @-@/
Fakt, że miałem występ razem z Jinem hyungiem jest bardzo spektakularny i zabawny, myślę, że Jin hyung przeszedł wiele. On zrobił ktok na przód! Haha kki-yah~~~ W LA było bardzo zabawnie!!! Proszę, kochajcie AHL bardzo mocno @-@/
________________________________
저는 이만 안무연습하러 레츠고~~~ 많은 분들이 이번 안무에 대해서 물어보시는데 딱 한마디만 할께요! 최.고 그리고 앨범 수록곡들도 듣고왔는데 한마디 더 할께요 진.짜.최.고! 그럼 이만~~ 빠이
Teraz idę ćwiczyć choreografię~~~Dużo ludzi o nią teraz pyta, więc powiem tylko jedno! NAJLEPSZE. Wróciłem z przesłuchiwania piosenek na album i powiem jedną rzecz więcej. TO JEST NAPRAWDĘ NAJLEPSZE! Aż do teraz~~~Pa
Trans. Yokka, cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] SUGA 140807
안녕하세여 슈간데여 마스터된 곡들 듣는데… 기대하셔도 좋습니다!! 우왕 듣고 싶져 듣고싶져?? 낄낄띵 우리끼리만 듣고 있어야지 낄낄
Cześć, tu Suga. Słucham wymasterowanej piosenki ale... Wy wszyscy powinniście być uprzedzeni do tego!! Uwah, chcecie to usłyszeć, chcecie to usłyszeć, prawda? Kkilkkildding Tylko my możemy to usłyszeć kkilkkil (*kkilkkil to inny zapis śmiechu*)
Trans. Yokka, cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Rap Monster
헐.. 저는 랩몬이라고 하는데 저희 콘서트 한다면서요 악스홀에서 18일 19일에?? 몰랐네.. ㅎㅎ 열심히 해야지~~!~ 룰룰루루
Cześć.. Tutaj Rap Mon,słyszałem, że mamy koncert w AX-Hall 18, 19? Nie wiedziałem o tym... Dam z siebie wszystko~~!~ Lul lul lu lu
진짜 몰랐어요??!?!??!!라뇨 여러분.. 나보다 더 진지해요.. 웃으며 살자구요 하하하 그랬을 리가^*^
Naprawdę nie wiedzieliście??!?!! Co macie na myśli przez to wszystko... Jesteście bardziej poważni niż ja... Chodźmy pośmiać się z życia hahaha nie ma mowy, żeby tak było
암튼 그 때 만나요 음하하 나도 아미 해야지~~!~ 컴백도 보고 콘서트도 기다려야지
Tak czy inaczej, spotkajmy się wtedy haha Też muszę być ARMY ~~!~ Muszę zobaczyć comeback i czekać na koncert
Trans. Noise cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Jimin
저희가 단독 콘서트를 한다는 소리을 들었어요!! 우오!!! 다들 불 태울 준비는 되었는가!!! 으아!! 빨리 그날이 와서 아미들이랑 함께 하고 싶어요!???

Słyszałem, że będziemy mieć koncert!!! Woah!! Jesteście wszyscy gotowi zapłonąć w ogniu!!! Euah!! Chcę żeby ten dzień się pospieszył i nadszedł, bo chcę być razem z ARMYs!??
 
Trans. Noise cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER]
귀엽다 진짜ㅋㅋㅋㅋ 진짜 사랑합니다 우리 아미들ㅋㅋㅋ!!
To słodkie k k k k Naprawdę was kocham, nasze ARMYs k k k !!
Trans. Noise cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
  
[TWITTER]
오늘은 땐쓰소년단♪ 댄스배틀 및 수업을 듣는 #방탄소년단 을 보고싶다면 2시간 뒤! 7:30PM
Dzisiaj, Bangtan dance battle i lekcje pisania tekstów #BangtanBoys Jeśli chcecie oglądać to za 2 godziny, o 19:30
Trans. Lexie, Noise cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS
   
[TWITTER] Rap Monster

밤을 샜다. 밤을 샜고! 모든 사랑하는 분들께 보내고 싶은 노래. 파란 하늘과 잘 어울림

Pociągnąłem całą noc! Pociągnąłem całą noc i! Utwór, który chcę wysłać do tych, których kocham. To pasuje do błękitnego nieba.

Trans. Yokka cr. @Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz