niedziela, 31 sierpnia 2014

[TWITTER] Urodziny Jungkooka 140901

[TWITTER] Bangtan Official (140901)

[#꾹이생일축ㅎ]
18th GOLDEN KOOKIE DAY-
1년동안의 정국이를 모아모아!
미공개사진 대공개!
(https://www.facebook.com/bangtan.official …)
#Danger 한 황금막내
#이대로만_자라다오

[#꾹이생일축ㅎ]
18th GOLDEN KOOKIE DAY-
Pierwsze takie zgromadzenie tego roku!
Nigdy nie publikowane zdjęcia Kooka w końcu widzą światło dziennie!
(https://www.facebook.com/bangtan.official …)
#Danger 한 황금막내
#이대로만_자라다오

cr. @ bts_bighit
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Bangtan Official (140901)
[#꾹이생일축ㅎ]
Happy Birthday Jung Kook!
@BTS_twt
#Danger #이대로만_자라다오
[#꾹이생일축ㅎ]
Sto Lat Jung Kook!
@BTS_twt
#Danger #이대로만_자라다오






cr. @ bts_bighit
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Bangtan (140901)

첫번째 사진 : 귀요미
두번째 사진 : 지못미
#꾹이생일축ㅎ

Pierwsze zdjęcie: Urocze
Drugie zdjęcie: Przepraszam, że nie mogłem cię obronić.
#KookieHappyBirthdayㅎ
 
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] J-Hope (140901)

넌 귀요미, 지못미
꾹아 형이 사랑해. 축하해 우리 막내 @-@/ #꾹이생일축ㅎ

Jestem uroczy, Jestem 지못미 (przepraszam, nie mogłem cię ochronić). Gratulacje dla naszego maknae @-@/ #KookieHappyBirthdayㅎ *tweet odnosi się do poprzednich zdjęć, wyśmiewa przy okazji przerobione zdjęcie z końmi*
 
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIN (140901)

넌 귀요미 형이 귀여워 해준다 #꾹이생일축ㅎ

Jesteś uroczy.
Hyung myśli, że jesteś uroczy.
#KookieHappyBirthdayㅎ

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] JIN (140901)

그리고 지못미 #꾹이생일축ㅎ

I przepraszam, że nie mogłem cię ochronić.
#KookieHappyBirthdayㅎ

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] V (140901)

첫번째 귀요미 두번째 지못미
2년전의지못미다 정국아 사랑해 #꾹이생일축ㅎ

Pierwsze jest urocze, a drugie to przepraszam, że nie mogłem cię ochronić.
"Przepraszam, że nie mogłem cię ochronić" od 2 lat, kocham cię Jungkook. KookieHappyBirthdayㅎ

뷔인거아시죠~

Wiecie, że to V, prawda~
  
cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Jimin (140901)

귀요미~지못미.. 미안하다 정국아.. . 그래도 제일 사랑하는거 알지?ㅋㅋㅋ 생일 축하한다!! 그만커라~~ #꾹이생일축ㅎ pic.twitter.com/9tk2CS7qwq

Urocze~ “przepraszam, że nie mogłem cię ochronić”..przepraszam Jungkook…
Ale wiesz, że kocham cię najbardziej, prawda? hahaha
Wszystkiego najlepszego!! Przestań rosnąć~~
#꾹이생일축ㅎ

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Suga (140901)

안녕 정국아 슈가형이야 형은 그나마 양반이여구나… 기요미 지못미… #꾸기생일축 ㅎ

Cześć Jungkook-ah, tu Suga hyung.
Hi Jungkook-ah, it’s Suga hyung. Hyung w ostateczności jest szlachetny… “urocze, przepraszam, że ale nie mogłem cię ochronić… #Sto lat Kookie ㅎ”


cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

[TWITTER] Jungkook (140901)

안녕하세요. 오늘로 18살이 된 정국입니다. 생일 축하해준 우리 아미 여러분들 감사합니다!!!!!!!! 아미들과 두번째로 함께하는 생일이라 더 값진 생일인 것 같습니다. 아미들을 위해 더 멋진 어른이 되겠습니다.

Cześć. Tu Jungkook, który dziś skończył 18 lat. Dziękuję naszym ARMYs, które składają mi życzenia!!!!!!!! Czuję, że to najbardziej znaczące urodziny, odkąd obchodzę je z ARMYs. Stanę się niesamowitym dorosłym dla ARMYs.

그리고.. 아 형님들..참.. 감사합니다.. 이런 이벤트를 해주시다니..참… 와….허허 더 열심히하는 정국이가 될게요ㅋ.. 사랑해요

Dodatkowo... Ah hyungowie.... naprawdę... dziękuję wam.. Zrobiliście taki miły prezent dla mnie... naprawdę... wow... huhu stanę się Jungkookiem, który będzie pracował ciężej ha .. Kocham was.

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz