poniedziałek, 26 stycznia 2015

[TŁUMACZENIE] Jin - BTS FESTA 2014 <''Mój profil BTS napisany przeze mnie''>

Cr: KLIK

,,Przysięgam pisać tylko prawdę’’.
Imię : Kim Seokjin
Miasto rodzinne : Gwacheon
Powitanie : ,,Cześć. Jestem Kim Seokjin’’
Odpowiedzialny za : Bycie najstarszym
Grupa krwi : O
Data urodzenia : 4 grudzień 1992
Ulubiona ksywka : Jjin
Wzrost oraz waga : 179cm, 61kg
Specjalność : Zbieranie (przepisów) dań, które gotuję
Ulubione zajęcie : Kolekcjonowanie Super Mario
Nawyk : "Wyłączanie" się
Motto : ,,Żyjmy bez ograniczeń’’.
Uroczy punkt Twojej osoby : Całkiem dobrze tańczę 
Trzy rzeczy, które lubię : Mięso, maszyny, na których mogę grać w gry, czas wolny (nie chodzi o czekoladowego batona x), pieniądze
Trzy rzeczy, których nie lubię : Tańczyć, taniec, ostrygi
Moje największe i ostatnie zainteresowanie : Zakup budynku pod moim nazwiskiem
Członek zespołu, który jest najbardziej do mnie podobny : Nikt
Jestem najlepszy w… : elastycznych ruchach bioder
Zawsze wkładam największy wysiłek w… : śpiew
Najlepszy film mojego życia : ‘Pretty Woman’. Miłość, jaka jest uważana za niemożliwą, sprawiła, że moje serce drżało naprawdę mocno. Nie da się tego wytłumaczyć słowami.
Piosenka, którą chcę Ci polecić :  ”Geudaemanui Geot" Soulman
O czym myślisz kiedy nie możesz zasnąć? : Wyłączam się.
Twoje typowe zdjęcie i wideo: Weekly Idols- Mój taniec "regulujący ruch"
Mój ranking w BTS : Jin- wszyscy inni
Myślę, że ocenię swój wygląd (999999) na 100
Miejsce na Twoim ciele do którego masz największe zaufanie? : Chociaż uważam, że jestem przekonany do całego ciała, to mam zaufanie do moich policzków. Są one napięte.
Pochwal samego siebie : Jesteś dobry.
Mój cel : Urosnąć.

-

Moja osobowość widziana oczami pozostałych członków

Jin: Cichy i spokojny.

RM: Kiedy mówi dużo, mówi najwięcej. Zawsze chce być wolny. Jest zrelaksowany. Ma taką osobowość która przestrzega zakazy i nakazy. Są chwile, kiedy zastanawiam się-On jest najstarszym hyungiem? Ma dość zaufania do swojego gotowania. Jest uroczy!!!

Jeongguk: Jest zawsze przepełniony pewnością siebie. Od niedawna stało się to jeszcze gorsze.

J-Hope: Jest czysty, dobrze o siebie dba, jest opiekuńczy i skrupulatny. Ale jego osobowość od niedawna jest jedynym miejscem gdzie traci nerwy. Jego osobowość jest typem niepokazującym czegokolwiek innym, gdy traci spokój.

V: Wszystko co Jin hyung powie jest kłamstwem.

Suga: Lubi ciche rzeczy i jest spokojny. Jest dokładny w dbaniu o siebie. Ma taką osobowość, że zawsze musi skrupulatnie ukończyć pracę.

JIMIN: Jest najbardziej nieśmiały spośród członów zespołu. Ma wiele swoich stron, kiedy wygląda na najmłodszego i nie zachowuje się jak najstarszy hyung. Jest dokładny i dobry. Jego poczucie wyższości dotyczące jego twarzy jest poważne.

Trans: Hopie,Kim @ Bangtan Boys Poland
     © TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz