piątek, 30 stycznia 2015

[TŁUMACZENIE] Vlog Jimina z 150107



Mamy już 2015 rok, a nie 2014. Siódmy styczeń, vlog Jimina! Pewnie zastanawiacie się, gdzie przyjechałem. Jestem teraz nad morzem! Jest naprawdę ładnie i super. JEstem taki podekscytowany mogąc tu być. Ale możecie nie mieć okazji, aby mnie dobrze zobaczyć. Dlatego przygotowałem magiczną kamerę!
Wooow, niesamowite. x3
Właściwie, jestem tu z moim tatą. Tata jest taaaaam na końcu i na mnie czeka. A ja przyszedłem tutaj. Szczerze mówiąc dostaliśmy trzydniową przerwę, aby móc odwiedzić swoje rodzinne domy, więc przyszedłem się trochę rozerwać nad morzem. Musieliśmy już wracać, ale ostatnia rzecz którą chciałem zrobić, to przyjść na wybrzeże. Dlatego tata mnie tu przywiózł. Nazwa tego miejsca to Oryukudo  (Wyspa 5-6),  a to jest wybrzeże Oryukudo. Nazywa się Oryukudo ze względu na te wyspy. Jest ich tam teraz pięć. Są zablokowane, ale tam jest pierwsza, tam druga, trzecia, czwata i piąta! Tak naprawdę jest tam sześć wysp, ale gdy wzbijają się falę, można dostrzec jedynie pięć. Dlatego zyskało to nazwę Oryukdo (Wyspa 5-6). Przychodząc tu czuję się naprawdę spokojny.
Z racji, że dostaliśmy 3 dni wolnego, pierwszego dnia zjadłem z tatą obiad. Potem mój przyjaciel powiedział, że jedzie do armii, więc szybko poleciałem do Busan, aby go pożegnać. Jest moim bliskim kolegą którego znam od gimnazjum, więc...tak, najpierw odesłałem go do wojska.
Następnego dnia spotkałem się z moim młodszym bratem i rodzicami, aby spędzić wspólnie czas. Kolejnego dnia spotkałem się ze znajomym ze szkoły, z liceum. Spotkaliśmy się i rozmawialiśmy, "u mnie jest tak i tak, a co u ciebie?", przegadaliśmy bardzo dużo.
Dziś jest ostatni dzień, zanim wskoczę do powrotnego pociągu. Jestem tu, na wybrzeżu Oryukdo!
Naprawdę to kocham, strasznie kocham morze. To pierwszy raz gdy nagrywam vlog telefonem, ale jest naprawdę fajnie. To nic innego jak Busan~
Szczerze mówiąc rzadko miewam okazję, aby tu przyjechać, to naprawdę przykre.  Smutne jest też to, że muszę już wracać. Ale powinienem zebrać w sobie energię z tego miejsca, a potem wyjechać.
Busan, trzymaj się, wyjeżdżam. Tata już trąbi...Beep Beep~ (śpiewa piosenkę BTOB - "Beep Beep" - Fuko)
Tata chce już odjechać.. Tato, nie ruszaj beze mnie! Tato...
Od teraz zostały jeszcze dwie godziny do mojego wyjazdu z Busan pociągiem, więc spędzę je dobrze, zanim spotkam się z naszym Jungkookkie'm i razem wrócimy do Seulu. Siódmy stycznia 2015 roku, zakończajac moją przerwę w Busan. Koniec loga! Busan, żegnaj! Wybrzeże Oryukdo, Jimin tu był i już go nie ma~ Teraz idę, żegnaj Oryukdo. Oryukdo, trzymaj się! Będę tęsknił, Busan. Zarobię dużo pieniędzy i znów tu wrócę! Idę! Papa, wybrzeże Oryukdo! Siódmy stycznia 2015 roku. Która jest godzina? Siedemnasta. Plus, vlog Jimina się zakończył. Cześć!

Trans: Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz