środa, 21 stycznia 2015

[TWITTER] 150119

[TWITTER] Suga 150119
피곤곤 다크써클이 내려온다아 

Zmęczonyyy, robią mi się sińce pod oczami.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 150119
김제옷장에절대까만색옷만있어서이러는게아녜요그건..오해라구요.jpg

Kim-to nie jest tak, że moja szafa posiada tylko czarne ubrania...to nieporozumienie.jpg

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V 150119
깜시여...

Czarny...

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[TWITTER] J-Hope 150119
#HaPpy
#HopE_DaY
#발_하트

#Szczęśliwy
#HopE_DaY
#Serce_ze_stóp

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Jimin 150119
저도 오늘 까만옷 입고왔는데..

Ja też ubrałem się dziś w ciemne ubrania...

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Suga 150119

안녕하세여 슈간데여 작업한다고 아까 올릴려고했던 사진 못올렸슙… 다들 굿밤!!!

Cześć, tu Suga, ale nie byłem w stanie dodać zdjęcia, które chciałem wcześniej, bo pracowałem... Wszyscy, dobranoc!!!

Trans cr; Hyejin bts-trans
Yoon @ Bangtan boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz