sobota, 31 stycznia 2015

[TŁUMACZENIE] V - BTS FESTA 2014 <''Mój profil BTS napisany przeze mnie''>



Cr: KLIK




Obiecuję pisać tylko prawdę”

Prawdziwe imię: Kim Taehyung
Miasto rodzinne: Daegu
Przywitanie: „Cześć, jestem Kim Taehyung. Miło mi Was poznać.”
Odpowiedzialny za: Wokal
Grupa krwi: AB
Data urodzenia: 30. grudnia 1995
Ulubione pseudonimy: TaeTae, Rabong (ktoś kto dobrze kłamie)
Rozmiary ciała: 178 cm, 61 kg
Specjalność: Zabawy na zewnątrz, chęć spróbowania aktorstwa
Hobby: Taniec. Jedzenie wielu pyszności, freestyle
Nawyki: Przygryzanie ust
Motto: Dąż do zostania osobą jak tata.
Czarujący punkt: Duże dłonie, długie palce.
3 rzeczy, które lubię: Rodzina, przyjaciele, ludzie wokół mnie
3 rzeczy, których nie lubię: Osoby które dbają wyłącznie o swoje interesy, dusznego powietrza, gdy zakładam koszulkę z krótkim rękawem tylko po by zobaczyć, że jest zimno.
Moje ostatnio największe zainteresowanie: Spakowanie lunch’u i pojechanie na wycieczkę rowerową z RapMonem.
Członek zespołu najbardziej podobny do mnie: Jin Jin JIN
Jestem najlepszy w: Jeździe na rowerze bez trzymanki.
Będę wkładał więcej starań w: Wczuwanie się w mój taniec, rytm wokalu, moją skalę głosu.
Moim najlepszym życiowym filmem był: ‘Cud w celi nr. 7′. Sztuka sama w sobie była bardzo wzruszająca i głęboka i znajdowały się tam takie momenty w których płakałem.
Piosenka, którą chciałbym polecić: Ruben Studdard – ‘I can’t make you love me’
O czym myślisz, kiedy nie możesz zasnąć: Myślę o śnie
Twoje reprezentacyjne zdjęcia lub fraza: Fragment, który wypowiadam w 28:49 minucie w 8. odcinku BTS’ Rookie King.
Ranking w BTS, który stworzyłem: Rap Monster – V -> Suga – Jeongguk -> Jin – J-Hope -> kurz -> Jimin
Myślę że mój wygląd dostaje 70 punktów na 100: Po pierwsze, tak naprawdę nie mam pewności siebie. Jest mnóstwo przystojnych ludzi, i mi czegoś brakuje.
Miejsce na twoim ciele, do którego masz największe zaufanie: Ostry nos
Pochwal samego siebie: Będziesz w stanie wspiąć się wysoko.
Mój cel: Daesang (nagroda)

Moja osobowość widziana oczami pozostałych członków

V: Nawet gdy sam siebie widzę, nie mam odpowiedzi.
Jin: Mimo tego, że wydaje się dziwny, myślę, że to taki koncept. Pyta zanim coś zrobi. Jest bardzo szczegółowy.
Hobi: Osobowość, która sprawia, że idziesz dalej…hmm…Taka, dla której nie potrafię znaleźć odpowiedzi.
RM: Wtedy byłeś, jakby to ująć…Nie było dla ciebie odpowiedzi Ta piosenka jest dobra. [ Tekst do Hong Daekwang – ‘No Answer’]
Jeongguk: Chociaż lubię hyung'a to nie mam na niego odpowiedzi.
Suga: Na swój wiek jest niedojrzały i nie potrafi być dojrzały. Wydaje się, że nie dba o to co myślą o nim inni.
Jimin: Nie zwraca uwagi na otoczenie i mówi to co czuje i co naprawdę myśli. Posiada pogodną osobowość i naprawdę nie dostrzega tego, co go otacza. Lubi się wygłupiać. Jest niewinny.


Trans: Kim @ Bangtan Boys Poland


     © TAKE OUT WITH FULL CREDITS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz