piątek, 9 stycznia 2015

[TWITTER] 150107

[TWITTER] J-Hope 150107
오랜만에 광주 당일치기 여행! 사랑하는 아부지도 보구 친구도 보구 춤 스승님들도 보구 학원도 가보구 학교도 가보구~ 하루지만 진짜 의미 있는 하루였다!!! 기분이 좋다 오늘은 나도
#홉나잇
#홉이_광주 

Minęło już trochę czasu odkąd ostatnio byłem w Gwangju! Zobaczyłem mojego kochającego tatę, przyjaciela, nauczycieli tańca, odwiedziłem moją starą akademię i szkołę~ Mimo że trwało to tylko dzień, był on dla mnie bardzo znaczący!! Czuję się dziś dobrze.
#Hobnanoc
#Hobi_Gwangju

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 







[TWITTER] Jungkook 150107 
간만에 정말 좋다.. 

Dawno nie słuchałem tej piosenki, ale jest naprawdę dobra..

[Lee Yerin - Your Universe]

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






















[TWITTER] V 150107
오!!v 

O!! v

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



 










[TWITTER] Jin 150107
진인데여 오랜만에 베스킨을 갔는데 세상에 사라진줄알았던 러브미가있다니!!!!러브미라니!!!!!!!!

Tu Jin. Minęło trochę czasu odkąd ostatnim razem byłem w Baskin (Robbins) i myślałem że Love Me (smak lodów) odszedł z tego świata, ale!!!! Jest Love Me!!!!!

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



 



[TWITTER] V 150107
변한게없네~

Nic się nie zmieniło~

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS













[TWITTER] Jimin 150107
제가 부산에서 뭐했는지 궁금해요?
중학교 선생님들 만나고
두번째 사진은 저의 춤학원 선생님이시자
여기까지 오게 해주신 선생님~
그리고 내가 다니던 
JUST DANCE.

Czy jesteście ciekawi co robiłem w Busan?
Spotkałem moich nauczycieli z gimnazjum.
Na drugim zdjęciu jestem razem z moim nauczycielem tańca, dzięki któremu zaszedłem tak daleko~
Odwiedziłem też JUST DANCE gdzie niegdyś uczęszczałem.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS























[TWITTER] Jimin 150107
친구 군대도 보내고 바닷가 앞에도 갔다가 왔다 끼야아아아

Odesłałem też kolegę do wojska i odwiedziłem plażę kyayaya

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



 



[TWITTER] V 150107
컴백홈~ 

Powrót do domu~

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] 150107
(W odpowiedzi na tweet V)
@BTS_twt 거창홍보대사냐


@BTS_twt Czy jesteś ambasadorem promującym Geochang

(To prawdopodobnie Jimin lub Jin~)

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] Jin 150107
과천으로 오세요 살기좋은 과천 서울랜드도 있고 서울대공원에 호랭이도 있어요 코끼리열차 뿌우뿌우 과천과 서울랜드 홍보대사가 되야지

Przyjedź do Gwacheon, Gwacheon to miejsce, gdzie dobrze się żyje. Mamy Seoul Land oraz tygrysy w Seul Grand Park. Słoniowy pociąg ciuchciuch! (dźwięk lokomotywy) Muszę być ambasadorem promującym Gwacheon i Seoul Land.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] V 150107
ㄴㄴ 지금은사촌동생 홍보중 

Nie nie, aktualnie promuję mojego młodszego kuzyna

(W odpowiedzi na tweet Jina)

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






















[TWITTER] Tweet BigHit 150107
@BTS_twt 뷔님은 빅히트 홍보대사도 겸직하고 있다는 걸 잊지 말아주세요~ 까먹었을까봐 증거짤 보내드립니다. 빅히트도 많이 홍보해 주세요.

@BTS_twt V-nim, nie zapomnij że jesteś także honorowym ambasaorem Big Hit~ Wysyłamy zdjęcie, gdybyś zapomniał. Proszę, dzielnie promuj także Big Hit. 


Odpowiedź Jina:
@BigHitEnt 진 있는것도 찾아주세요 
제발.. 

@BigHitEnt Znajdźcie też jedno (zdjęcie) Jina
Proszę..

@BTS_twt 죄송합니다~ 뷔님은 공식적으로 홍보대사 임명을 받은 기록이 있지만… 진님은 없네요… 혹시 못 믿으실까봐 증거짤 보내드립니다 (진님, 분발하세요!

@BTS_twt Bardzo przepraszamy~ Są dowody stwierdzające, że V-nim jest oficjlanym honorowym ambasadorem Big Hit...ale żadne dowody na to, że Jin-nim jest...Jeśli nam nie wierzysz wyślemy ci krótki dowód (Jin-nim, prosimy, zbuntuj się!)

@BigHitEnt 전쟁이다

@BigHitEnt To jest wojna.

cr. @ BigHitEnt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






















[TWITTER] Jimin & Jung Kook 150107
지민 정국 같이 숙소 도착~~~~~~~
컴백홈~~~~~
이 카메라 렌즈의 비밀은 언젠가 알게 될거에요 

Jimin i Jung Kook razem powrócili do dormu~~~~
Powrót do domu~~~
Kiedyś poznacie sekrety tego obiektywu do aparatu.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz