czwartek, 29 stycznia 2015

[TŁUMACZENIE] Jung Kook - BTS FESTA 2014 <''Mój profil BTS napisany przeze mnie''>


"Obiecuję pisać prawdę i tylko prawdę".

Imię: Jeon Jung Kook
Miejsce rodzinne: Busan
Powitanie: ”Hello. I’m BTS’ Jeongguk.”
Odpowiedzialny za: Wokal, bycie maknae, taniec
Grupa krwi: A
Data urodzenia: 1 wrzesień 1997 
Ulubiona ksywka: Jeonjeonggukie
Wzrost oraz waga: 178 cm, 69 kg
Specjalność: Taniec, śpiew
Hobby: Szybkie rysunki, granie na gitarze, oglądanie filmów i kreskówek (Bad Country)
Nawyki: Kręcenie się wokół
-
Motto: Wolę być martwy niż niefajny
Uroczy punkt twojej osoby: Uda, usta
Trzy  rzeczy które lubię: Ćwiczenia, smaczne jedzenie, bezmyślne stanie w miejscu, przebywać samemu
Trzy rzeczy których nie lubię: Jedzenie bez smaku, robaki, gdy coś boli, uczenie się
Największe aktualne zainteresowanie: Ubrania, komputer, buty, gry, smaczne jedzenie, ćwiczenia, rysowanie, gitara
Członek zespołu, który jest najbardziej do mnie podobny: V hyung. Jest spontaniczny, nasze poczucie humoru i osobowości są podobne.
Jestem w tym najlepszy: Pasja
Największy wysiłek wkładam w: Rzeczy które robię teraz i te, które będę musiał robić w przyszłości
Ulubione głosy: IU (Pierwsze miejsce - IU, drugie - Sweden Laundry, trzecie - J.Rabbit)

Piosenka, którą chcę ci polecić: Sweden Laundry - ‘Voice’ (Lubię smutne piosenki)
O czym myślisz gdy nie możesz zasnąć: Myślę o leżeniu nad brzegiem rzeki, w nocy, gdy nikogo nie ma, księżyc jest wysoko na niebie, a płatki wiśni latają w powietrzu.
Zdjęcia i nagranie prezentujące mnie: Video z  Weekly Idol, gdzie tańczę układy girlsbandów, zdjęcia z sesji do N.O.
Ranking BTS napisany przeze mnie: Rap Monster - Jin - Suga - J-Hope - Jim - V  - Jungkook
Myślę, że ocenię swój wygląd: 0.01 na 100
Miejsce na twoim ciele do którego masz największe zaufanie?: Uda, usta
Pochwal samego siebie: Jesteś dobry we wszystkim co ma związek z ciałem tak długo, dopóki się uczysz i promieniejesz pasją. 
Mój cel: Chcę być tak dobrym wokalistą, że ludziom opadną szczęki z wrażenia oraz chciałbym być mądry.
-
Moja osobowość widziana oczami innych członków
Jungkook: Czasami cichy, czasami głośny, pełen pasji, jednak trochę głupi. Jest wiele rzeczy, które chciałby zrobić. Nie lubi przegrywać i ma mocne poczucie dumy. Szczerze mówiąc, wiele rzeczy uważa za męczące.
Jin: Mimo, że wydaje się być danhobak (T/N: danhobak to dynia, ale danho jest tu użyte jako gra słów z r 단호하다/danhohada co oznacza rufę), wydaje mi się, że to pewnego rodzaju koncept. Jest raczej zły w odmawianiu innym, gdy o coś go poproszą. 
RM: Indywidualista, nie dzieli się ubraniami. Pierze je osobno. Dosyć nieśmiały, jak na maknae przystało. Mimo że chce być postrzegany jako męski, tak naprawdę jest uroczy. Mimo, że jestprzepełniony pasją, nie trwa to zbyt długo. Dojrzewajacy, buntowniczy, ale to słodkie. 
J-Hope: To ten typ maknae który dużo mówi, ale nie słucha. Chociaż jego osobowość jest raczej miła... Nie mam słów na jego osobowość.
V: Naprawdę jest taki jak ja. Bez dwóch zdań.
Suga: Ponieważ jest najmłodszy, nadal jest dziecinny. Mimo to dokładnie pokazuje co lubi, a czego nie.
Jimin: Jest mił, niewinny i zły w wyrażaniu uczuć. To dlatego jest słodki. Jungkookie jest mój.

Trans: Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz