piątek, 16 stycznia 2015

[TWITTER] 150112

[TWITTER] Jin 150112
석진시 

Godzina Seokjina

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] Rap Monster 150112
언제 나오나 했죠~ 으하하 나도 언제 딱 해서 보여주나 했네 이것들 아하하하

Kiedy to wyjdzie~? Euhaha zastanawiałem się kiedy poinienem to dodać hahaha

(Co za menda... ekhm)

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS







[TWITTER] J-Hope 150112
기대기대중 

Czekam czekam

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] Rap Monster 150112
김그런지

Kim grunge

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Jimin 150112
THE MIN`S 왔다갑니다~
쿠키들 귀여운거 같아요 같이 찍으려는 내입술에 의지 ㅋㅋㅋ
오늘 음료랑 쿠키는 창민이형이 쏜다!!!
나이수!! 잘먹었습니다~

Jestem tu, w The MINs~
Ciasteczka wyglądają na słodkie i chciałem zrobić ich zdjęcia, ale moje usta ich pragnęły kkk
Dzisiejszy napój i ciasteczka były poczęstunkiem od Changminnie hyunga!
Nice!! Zjem je dobrze~

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] 150112
더민스왔다감 헤헤 

Jesteśmy w The MIN's hehe

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] Suga 150112
안녕하세여 슈간데여 팬 여러분들의 뜨거운 성원 덕분에 위팬즈 장어밥상을 받게 되었습니다!! (물개박수) 장어밥상 대신!! 한우가 왔네요!!와아아 더 좋아!! 이 모든 영광을 아미분들께~~~ 

Cześć, tu Suga. Dzięki niesamowitemu wsparciu fanów otrzymaliśmy kolację WeFans z węgorzami! (wielkie oklaski) Ale zamiast węgorzy!! Pojawił się hanwoo! (koreańska 'narodowa' wołowina) Waah to jeszcze lepiej! Chciałbym przekazać cały ten honor naszym ARMYs~

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS






[TWITTER] Suga 150112
앞으로 더 격렬하게 무기력한 슈가가 될께요...슙슙 감사하슙~~~~!!!!!!!

Od teraz stanę się jeszcze bardziej dzikim i ospałym Sugą... syub syub dziękuję syub~~~!!!!!!!

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] V 150112
더민스 홍보는 아직 끝나지않았는데??v 

Och, ale nasza promocja The MIN's jeszcze się nie skończyła?? v

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] Rap Monster 150112
공카 Q&A이벤트 제가 답할 수 있는 대부분의 질문에 댓글을 달았습니다. 다만 이 세 개가 너무 많아서.. 다 일일이 달 수 없어 따로라도 드리려고.. 음

Odpowiedziałem na pytania na które mogę odpowiedzieć na naszym fancafe. Ale te trzy pytania pojawiają się wyjątkowo często... ponieważ nie mogę zostawić komentarza pod każdym postem, chciałbym odpowiedzieć wam w inny sposób....hm.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] Rap Monster 140112
공부 어떻게 했어요? 류의 질문.. 아버지가 나중에 꿈을 생길 때를 위해서라도 선택의 폭을 넓혀야 한다 하셨고 그냥 그것을 위해 공부를 했습니다. 다만 남들보다 좀 더 똑똑하게 정리하고 영리하게 포인트를 잘 캐치해내려고 노력했던 거 같아요

"Jak się uczyłeś?" Lubię takie pytania... Mój ojciec powtarzał mi, że jeśli mam marzenie, muszę się uczyć aby lepiej dokonywać wyborów w życiu. Więc uczyłem się tylko dlatego. Ale wydaje mi się, że postarałem się o wszystkie punkty trochę mądrzej niż inni. 

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 140112
힘들 때 어떻게 하나요? 류의.. 저는 개인적으로 현명하게 대처하지 못하는 타입이에요. 있는대로 힘들어하고 혼자 궁상도 떨고. 그래도 혼자 푹 빠져서 나중에 늪 밖으로 나와보면 아 저 땐 저랬구나 싶어요. 음악이나 쇼핑으로 해결하는 경우도 많아요

"Co robisz, gdy miewasz złe chwile?" to pytanie też... Szczerze mówiąc nie jestem osobą, która znosi to w mądry sposób. Pozwalam temu być, czasami narzekam lub marudzę. Ale po głębokim śnie wychodząc z tego bagna myślę sam do siebie: "Ach, kiedyś taki byłem". Ale wiele razy jest tak, że radzę sobie z tym poprzez zakupy i muzykę. 

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 140112
그리고 옷 입을 때 포인트? 철칙? 이런 게 많던데 그냥 저는 음악이나 옷이나 편견 별로 없이 최대한 많은 것들을 입고 소화해보고 싶습니다. 그래도 내가 입는 옷을 사랑하고 자신있어하는 태도가 중요하다 생각해요. 그 옷을 어색해하면 결국 보는 사람도

I ostatnie pytanie - "co jest głównym punktem twoich outfitów? Czy istnieje jakaś nienaruszalna zasada?". Pojawiło się wiele takich pytań, jednak jeśli chodzi o mnie - gdy chodzi czy o muzykę czy o modę, nie kieruję się określonymi zasadami. Staram się ubierać różnorodnie i próbować nowych styli. Jednak kocham moje ubrania i uważam że to ważne, aby czuć się w nich pewnie. Jeśli czujesz się w nich żenująco i niekomfortowo, osoba która na ciebie spojrzy również cię tak odbierze.

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



[TWITTER] Rap Monster 140112
그렇게 느껴버려서. 일례로 전 제 다리가 중3 때까지 아주 두껍다 생각했고 스키니 류 바지를 정말 싫어했습니다. 지금은.. (...) 아무튼 고맙습니다 으하하 답변하면서 재밌었어요 고마워요 그대들

Przez dłuższy czas w trzeciej klasie liceum uważałem, że moje nogi są naprawdę chude, więc nie znosiłem spodni-rurek. Ale teraz...(...) W każdym razie dziękuję euahaha, odpowiadanie na wasze pytania to była świetna zabawa, dziękuję wam. 

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS




[TWITTER] Rap Monster 140112
아 참고로 평소에 말 안 했던 이상한.. 흥미로울 수 있는 얘기들도 몇 댓글에 적어놓은게 있으니 나중에 심심하신 분은 투어해보셔도 좋을 거 같슴다. 아름다운 밤 되삼.

Ach, odnośnie do was, napisałem wiele rzeczy o których normalnie nie mówię... Zostawiłem kilka interesujących komentarzy. Więc jeśli ktoś z was będzie się później nudził, zapraszam do przeczytania. Miłej nocy. 

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] V 150112
birdy나 이예린씨같은 곡 어디없나요.. 때묻지않은목소리를 가진 아티스트 ㅠㅠ 요즘 음악을 안들었더니 뒤쳐졌어ㅠ jhene aiko나 v

Czy istnieją piosenki w stylu Birdy lub Lee Yerin... Artyści których głosy są bezskazitelnie czyste ㅠㅠ Jestem w tyle, bo ostatnio nie słuchałem zbyt dużo muzyki ㅠ Również niczym jhene aiko, v

cr. @ BTS_twt
Trans. Fuko @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


[TWITTER] J-Hope (150112)

#미키
#근황
#엔젤_미키
#홉이_강아지 

#Mickey
#Bliski
#Anioł_Mickey
#Pupil_Hobiego

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS





[TWITTER] V (150112)

후~ 

Hu~

cr. @ BTS_twt
Trans. Yokka @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz