niedziela, 9 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Boy in Luv

"Boy in Luv"

Chcę być twoim oppą,
Jestem taki spragniony twojej miłości.
Chcę być twoim oppą.
Będę Cię mieć, po prostu zaczekaj i patrz.

Dlaczego potrząsasz moim serce?(x3)
Dlaczego? Dlaczego?

Tato, jak to zrobiłeś?
Jak wyznałeś to mamie?
Powinienem napisać list?
Co to jest? Będę jak pył przed tobą.

Sprawiasz, że robię się szalony i zły bez powodu.
Jestem poważny, ale ty robisz ze mnie frajera,
kto mnie prowokuję do wali z tobą?
Dlaczego opieka nad tobą tak bardzo mnie obchodzi?
Sprawiłaś, że duży chłopak zachowuję się jak małe dziecko.
Sprawię, że będziesz moją ukochaną.

Było by milej, gdybym poszedł do dobrego collage.
ABCDEFGH Hakuna Matata
Dlaczego znów patrzę, na te same zdjęcie profilowe?
Ale nie zrozum mnie źle, nie jestem łatwym facetem.

Robię się nerwowy, robię się nerwowy.
Myślisz,że kim jesteś?
Jesteś świetna? Dlaczego wciąż mnie drażnisz?
Teraz przestań, wstrzymaj się, wstrzymaj się.

Trzymaj mnie mocno za nim Cię pocałuję.
Zanim moje serce odejdzie.

Powiedz czego chcesz? Powiedz czego chcesz?
To jest coś czego naprawdę chcesz?
Trzymaj mnie mocno za nim Cię pocałuję.
Zanim moje serce odejdzie.
Powiedz czego chcesz? Powiedz czego chcesz?
To jest coś czego naprawdę chcesz?

Dlaczego potrząsasz moim sercem?
Dlaczego? Dlaczego?

Z zewnątrz jesteś złą, złą dziewczyną.
W środku jesteś jeszcze gorsza.
Będziesz żałować, jeśli za mną zatęsknisz.
Sprawdzasz swoje wiadomości.
Ale udajesz, że tego nie robisz.
To właśnie mnie denerwuję.

Powinnaś kupić nawigację GPS.
Szybko, szybko, szybko.
Staram się apelować.
Robię co mogę.
Naprawdę, mam.
Naprawdę, mam.
Jedyną rzeczą, której nie mam jesteś ty.
Piękna, piękna, piękna.

Jak powinienem się dla ciebie zmienić? Wstrzymaj się.
Pchać i ciągnąć. Nie wiem.
Jeśli jesteś chora nie dzwoń na 199. Dzwoń do mnie.
Powiedz, że płaczesz, będę.
Powiedz, że się uśmiechasz, będę.
Powiedz, że się staczasz, będę.

Robię się nerwowy, robię się nerwowy.
Myślisz,że kim jesteś?
Dlaczego wciąż mnie drażnisz?
Teraz przestań, wstrzymaj się, wstrzymaj się.

Trzymaj mnie mocno zanim cię pocałuję.
Zanim moje serce odejdzie.
Powiedz czego chcesz? Powiedz czego chcesz?
To jest coś czego naprawdę chcesz?
Trzymaj mnie mocno zanim cię pocałuję.
Zanim moje serce odejdzie.

Chcę być twoim oppą, dlaczego nie wiesz jak się czuję?
Nawet jeśli mnie ignorujesz. Nawet jeśli grasz zimną.
Nie mogę cię stąd odepchnąć.

Chcę być twoim oppą.
Będę twoim facetem. Poczekaj i patrz.
Moje serce chce do ciebie dotrzeć.
Zaraz do ciebie przybiegnę.

Trzymaj mnie mocno zanim cię pocałuję.
Zanim moje serce odejdzie.
Powiedz czego chcesz? Powiedz czego chcesz?
To jest coś czego naprawdę chcesz?
Trzymaj mnie mocno zanim cię pocałuję.
Zanim moje serce odejdzie.
Powiedz czego chcesz? Powiedz czego chcesz?
To jest coś czego naprawdę chcesz?

Trans. Nesty @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz