niedziela, 9 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Intro: What Am I To You?

"What Am I To You?"

Chodź tu, sprawię, że się uniesiesz
Niemal stawiamy tę miłość w ogniu
Nigdy wcześniej się tak nie czułem
Nawet moja mama nie mogłaby mnie powstrzymać
Powiedziałem ci, jak naprawdę się czułem
I w końcu wygrałem
Kochanie, powinnaś wiedzieć, że zmieniasz
Wszystkie moje negatywy w pozytywy
Wiem, że masz kolce, ale widzę, że jesteś różą
Osoba, która sprawia, że moje serce znów biegnie, to ty
Wciąż nie wiem, ale sprawię, że będziesz wiedzieć wszystko o mnie
Chcę być twoim oppą
Chcę być rozpoznawalny inaczej, niż inni chłopacy
To może wyglądać jak typowy tekst z filmów, ale mam szósty zmysł
Yo będę inny, będę tęsknił
Będę całował cię cały czas dziewczyno
Mogę odwrócić od ciebie wzrok, ale nie mogę odwrócić mojego serca
Teraz jest to początek, jestem twoim Pokemonem
Dałaś mi swoje serce i ja oddałem ci moje wszystko
Dziś jest szczęśliwsze, niż wczoraj
Ale czemu, ale czemu

Dlaczego znajduję wymówkę, by zadzwonić do ciebie, jakbym był grzesznikiem
To jest gorsze niż przed tym, gdy się umawialiśmy
To nie wystarczające, że jesteśmy parą?
Zawsze dajesz krótkie odpowiedzi jak „tak”, „śpię”, „nie”
Twoje wiadomości nie przekraczają 10 bajtów
Jesteś jak bramkarz, który stracił wolę
Jestem jak Messi, biegający dookoła
Od początku wiedziałem, że to nie była uczciwa gra
To nie tak, że chciałem wygrać z tobą
Ale nie chciałem też przegrywać
Nawet jeśli nie jesteśmy książkową parą i czuli
Chcę iść z tobą za rękę, jak robią to inni
I dbać o siebie nawzajem i naprawdę znaczy to
Co jest najlepsze dla nas obu
Fakt, że masz nieczułą osobowość, rozumiem
Ponieważ zawsze jestem pod tobą, rozumiem
To tak jakbym niósł cię na ramionach, nie mogę nic zrobić
Mój gorzki uśmiech stał się w pewnym momencie nawykiem
I ty mówisz, że nie lubisz mnie, ale też mnie nie nienawidzisz
Pospieszam sprawy? Ale jeśli to nie to, to nie to
Mam partnera w tej szczenięcej miłości, po prostu chcę swobodnie kochać
Trzymaj mnie, to jest jak zawody w przeciąganiu liny bez przeciwnika
Co mówisz ahh kochanie nie zgrywaj się
Nawet jeśli jesteś ognistą drogą, będę pewnie chodzić
Więc proszę, nie patrz na mnie jak na kogoś obcego
Myślę o czasach, gdy byłem niczym dla ciebie
Czym jestem dla ciebie, dziewczyno, czym jestem dla ciebie
Kocham cię do szaleństwa uh prawda?
Tak czy tak, przestań mnie mieszać
Jeśli będziesz się tego trzymać, napiszmy kontrakt
X pocałunków na dzień, X wiadomości na dzień
Poczuję się lepiej, jeśli to zrobimy?
Czym jestem dla ciebie, dziewczyno, czym jestem dla ciebie
Kocham cię do szaleństwa uh, prawda?


Trans. Yoon @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz