środa, 12 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] Where Did You Come From?

"Where Did You Come From?"


Dziewczyno, skąd przybyłaś?
Co to za tajemnica, dokąd idziesz?
Ile masz lat? Jesteś starsza ode mnie?
Nie jesteś? Więc jestem Twoim oppą!
(Niesamowite) Twoja twarz jest taka mała i piękna
Wyglądasz świeżo jak sałatka, taka gładka
Jadłaś? Nie chodzi mi tylko o poderwanie Cię
Chcesz może kubek kawy? Czy kawa będzie dobra?

Piękne oczy, piękny nos, jesteś taka śliczna
Patrzenie na Ciebie sprawia, że jestem szczęśliwy
Ale skąd przybyłaś? Jesteś taka śliczna
Kupidyn trafił strzałą w moje serce
W każdym razie, jesteś naprawdę uczciwą kobietą
Każdy facet mógłby się zakochać widząc Cię
Muszę się do Ciebie zbliżyć zanim ktoś inny Cię ukradnie
Muszę rozgryźć Cię pierwszy

Skąd przybyłaś?
Powiesz mi swoje imię?
Jestem ciekawy
Jestem naprawdę ciekawy

Skąd przybyłaś?
Powiesz mi swoje imię?
Jestem ciekawy
Jestem naprawdę ciekawy

Ja jestem z Busan, Ty z Gwangju
Ale jesteśmy tacy sami
Nawet tutaj w Seulu, nawet na wyspie Jeju
Każdy jest zakochany

Przestań grać twardą zanim kopnę Cię w tyłek
Nie doprowadzaj mnie do szału zanim zmienię zdanie
Ten facet nie jest dobry, zachowujesz się w ten sposób przez niego?
Oczywiście jestem wściekły, ponieważ lubisz jego, a nie mnie
Dziewczyno, żartujesz sobie? Jesteś ślepa?
Świat jest pełen takich facetów
Ten facet myśli tylko o sobie
Moje serce teraz należy tylko do Ciebie, znam Cię całą

O mój, spójrz co ta dziewczyna ze mną robi
To co ze mną robi to nie żart
Jeśli ona będzie robić to ze mną dalej, moje serce będzie drżało
Moje dłonie się trzęsą i muszę wziąć oddech
Czy teraz mówisz, że mnie lubisz?
To jest to co czujesz w tej chwili?
Myślę, że przyciągasz uwagę facetów z Jeolla-do 
Oh prawda, jeszcze raz, skąd jesteś?

Skąd przybyłaś?
Powiesz mi swoje imię?
Jestem ciekawy
Jestem naprawdę ciekawy

Skąd przybyłaś?
Powiesz mi swoje imię?
Jestem ciekawy
Jestem naprawdę ciekawy

Nie dbam o to czy jesteś z księżyca czy z gwiazd
Jesteś taka sama jak ja
Jesteś fajną dziewczyną
Jestem fajnym, przystojnym facetem także
Nie mamy innej możliwości jak tylko się zakochać
Tak, zakochałem się

Skąd przybyłaś?
Powiesz mi swoje imię?
Jestem ciekawy
Jestem naprawdę ciekaw

Skąd przybyłaś?
Powiesz mi swoje imię?
Jestem ciekawy
Jestem naprawdę ciekaw

Ja jestem z Busan, Ty z Gwangju
Ale jesteśmy tacy sami
Nawet tutaj w Seulu, nawet na wyspie Jeju
Każdy jest zakochany



Trans. Jirin @ Bangtan Boys Poland 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz