czwartek, 13 sierpnia 2015

[TESKT PIOSENKI/PL] The Rise of Bangtan

"The Rise of Bangtan"



Ale co się stanie, jeśli BTS powstanie?

Bang! Tan! So! Nyeon! Dan!

Powstań jak BTS
Powstań jak BTS
Powstań jak BTS
Powstań jak BTS

Powstań, bądź odważny

Odważni BTS, my również zdobywamy dzielnie naszą popularność, we we weź to
Jestem Rap Monster, z lekkością zmiatam wszystkich rapujących emerytów, po po podbij to
Tekst? Absolutnie boski, 24/7, zawsze jestem dobry
Zera i niedołęgi znów tworzą dzisiejszą scenę

Moje stopy wzbudzają alarm, ogłaszając moje wejście w świat K-Popu
Spójrz na mój pierwszy kij bejsbolowy, uderzam homerun, jeśli nie jesteś pewny,  lepiej odłóż swój
Na scenie strzelam jak zechcę, ale wciąż wypełniam moje uszy okrzykami tłumu
Tak, na scenie jestem jak Kang Baek Ho, udowodniłem to, po prostu trzymając mikrofon

Jesteście gotowi na szaleństwo? Gotowi aby skakać z całych sił?
Napnijcie mięśnie brzucha i weźcie głęboki oddech
Jesteście gotowi na szaleństwo? Gotowi aby skakać z całych sił?
Więc krzyczcie teraz

Kim jesteśmy? Powstającym BTS
Kim jesteśmy? Pochłoniemy Was bez strachu
Ponieważ mamy ogień
Wznosimy się wyżej
Jeśli nas nie znasz, to poznasz bardzo dobrze
Kim jesteśmy? Kim? Powstańczymi Bangtan

Lalala la lala lalala lalalalala podgłośnij!
Lalala la lala lalala lalalalala podgłośnij!
Pochłońcie Wasze serca, jestem tutaj, niech wszyscy o tym wiedzą
Lalala la lala lalala lalalalala
Kim jesteśmy? Kim? Powstańczymi Bangtan

Kiedy nasza muzyka rozbrzmiewa, ludzie szaleją, wariują
Nasz styl to No More Dream, na scenie depczemy naszym seniorom po piętach (Przepraszam)
Co? Co tu więcej mówić? Od naszego debiutu aż do teraz, wspinamy się 
Wspinanie się na szczyt to tylko kwestia czasu, pierwszy kolcek domina został już popchnięty

Tak, popchnij to, kiedy mrugasz, urzekamy uszy na scenie
Kiedy tylko skosztujesz uczty mojego zmysłowego rapu, zabraknie Ci oddechu
Zapłoniesz wewnątrz, nikt mnie nie powstrzyma
OK, z moim bitem 4/4 zawsze jestem najlepszy
Jestem męskim facetem na szczycie sceny

Jesteście gotowi na szaleństwo? Gotowi aby skakać z całych sił?
Napnijcie mięśnie brzucha i weźcie głęboki oddech
Jesteście gotowi na szaleństwo? Gotowi aby skakać z całych sił?
Więc krzyczcie teraz

Kim jesteśmy? Powstającym BTS
Kim jesteśmy? Pochłoniemy Was bez strachu
Ponieważ mamy ogień
Wznosimy się wyżej
Jeśli nas nie znasz, to poznasz bardzo dobrze

Ten moment kiedy wchodzę na scenę
Słyszę dźwięk waszych okrzyków
Wystarczy, że będzie tak zawsze
Ponieważ nawet gdy umrę w ten sposób, nie będę żałował

Kim jesteśmy? Powstającym BTS
Kim jesteśmy? Pochłoniemy Was bez strachu
Ponieważ mamy ogień
Wznosimy się wyżej
Jeśli nas nie znasz, to poznasz bardzo dobrze
Kim jesteśmy? Kim? Powstańczymi Bangtan

Powstań jak BTS
Powstań jak BTS
Powstań jak BTS
Powstań jak BTS

Kim jesteśmy? Kim? Powstańczymi Bangtan


Powstań


Trans. Jirin @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz