poniedziałek, 3 sierpnia 2015

[TWITTER] 150802

[TWITTER] Rap Monster 150802

일산에서 회사 출퇴근하던 시절 3호선에서 맨날 들었던


Piosenka, której zawsze słucham podczas jazdy metrem linią 3. Ilekroć po pracy jadę do Ilsan.

cr. @ BTS_twt
Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT





[TWITTER] Rap Monster 150802

역시 지금이 힘든 같아도 암담했던 때가 있던 같습니다. 쏘콜드 들으니 2010 생각남. 그땐 자유로웠지만 아무것도 손에 잡히는 없었으니

Oczywiście, nawet jeśli wydaje się, że teraz był najtrudniejszy moment (w moim życiu), to myślę, że był czas bardziej ponury. Po wysłuchaniu „So Cold” od razu pomyślałem o roku 2010. Wtedy byłem wolny i miałem mniej zmartwień, ale nie było nic, co moja ręka mogłaby zrozumieć.

(T/N: Chodzi o bycie w czymś dobrym lub znalezienie pasji)

cr. @ BTS_twt
Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT



[TWITTER] Rap Monster 150802

어 지금 보니 제가 지금 꼭 힘든 것처럼 썼네여. 전 지금 좋습니다. 그것보다 매순간 막 지금이 젤 힘들어!! 으와아아아ㅏ!! 이럴 때가 있는데 늘 그거보다 최악이 있었다는 말을.. 암튼 우리 좋게 보내요. 상처를 받을지 말지는 자기의 선택이라니깐.😘

Oh, to wygląda jakbym pisał, że teraz przechodzę przez ciężki okres. Teraz jest świetnie. Po prostu mam takie chwile, gdy myślę “Euwaahhh!! Teraz jest bardzo ciężko!!”, ale patrząc wstecz, były gorsze czasy.. Tak czy inaczej niech wszyscy żyją szczęśliwie. Ponieważ uczucie bólu i jego odczuwanie jest czyimś wyborem.

cr. @ BTS_twt
Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT



[TWITTER] Rap Monster 150802

🌹 행복의 장미 드립니다

🌹 Daję wam wszystkim różyczkę szczęścia

cr. @ BTS_twt
Trans. Jung @ Bangtan Boys Poland
© TAKE OUT WITH FULL CREDIT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz